Jumaat, 27 Disember 2013

Press Conference of 20th Century Fox World and Genting Integrated Tourism Plan

assalamualaikum and a very good evening. salam hujan dan sejuk buat semua.

hari tu, not la hari tu sangat, minggu lepas aku ada pergi Genting Highland untuk attend Press Conference of 20th Century Fox World and Genting Integrated Tourism Plan. sebelum tu, mestilah anda anda sekalian sudah tahu bahawasanya Outdoor Theme Park telah ditutup and akan ditambah dengan something else yang baru.

mula-mula aku pikir, perghh, macam rugi la jugak Genting robohkan all the permainan semua tu. last hari tu aku tengok, hati bermuram durja sebab Roller Coaster, Space Shot semua da hilang wassalam kena lenyek dengan steamroller. tapi bagi aku, maybe Genting da buat keputusan yang bijak and mereka pun amik risiko yang tinggi untuk runtuhkan all that stuff and thing.


jadi, dengan robohnya Outdoor Theme Park, mereka akan buat semua permainan baru yang datangnya based from 20th Century Fox World. sebelum tu, aku nak tanya, korang ni tahu ke tak 20th Century Fox World tu apa? hahahahahah


this is 20th Century Fox. antara cerita-cerita dari 20th Century Fox ialah Percy Jackson and The Olympians ; The Sea of Monsters, The Wolverine, Turbo, The Heat, Internship, Epic, The Croods, Lincoln, Life of Pi, Abraham Lincoln ; Vampire Hunter, X Men First Class dan banyak lagi la. jadi, macam Disneyland ada Pooh la, Mickey Mouse la apa la, jadi Genting will have all that watak untuk Outdoor Theme Park yang baru. freaking excited untuk main all those games bila semua da siap nanti!

Press Conference yang berlangsung dekat Genting ni dihadiri oleh beberapa orang besar seperti Perdana Menteri kita, President of 20th Century Fox World, anak kepada Lim Goh Tong which is yang tengah pegang Genting sekarang. all the big names datang dekat Press Conference hari tu. even wartawan dari TV3, luar negara and macam-macam semua datang. well, big Press Conference kan? jadi , aku yang sebagai remaja media yang baru beberapa kali dijemput ke Press conference ni terasa kecik gila hari tu. what a world la aku ni. 




ni masa pelancaran by Najib dekat Genting masa tu. what a day! memang pelancaran yang agak grand. 


ni pulak masa sesi soal jawab antara media sama ada dari luar negara ke dalam negara. macam - macam soalan jugak la. contohnya macam pasal hotel baru, shopping mall baru *yes! akan ada shopping mall baru yang super besar , super grand macam Pavi di Genting Highland*

tak sabar tunggu Genting boleh operasi sepenuhnya nanti with new games, new outdoor theme park. it will be awesome and will be more grand than usual. Genting memang buat and amik risiko yang tinggi dengan pecahkan , hancurkan, lupuskan all the outdoor theme park and bina yang baru tapi it will be fresh start for them. heh. aku pun ada fresh start kat Genting. HAHAHAHAHAHAHAHAH, aku sebenarnya da lama jugak tak kembali ke dunia blog dan masa Genting hantar email hari tu, tetiba terasa blessed and -,- pergi je la. KAH KAH KAH. thanks Genting sebab jemput datang ke Press Conference hari tu.



muka freaking excited bila dapat pergi Press Conference and lepas dapat goodies dari sana. btw, masa ni sejuk abadi menggigil. Genting baru lepas hujan. -,- tapi kinda poyo la, orang lain lek lek je pakai short, aku je feeling UK dekat Genting tu. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. 



 by the way, aku tak pernah bosan bila makan dekat Genting Highland :) thanks to Coffee Terrace for our superb lunch :D bila borak-borak dengan Pelf Yeen *dia ni Executive Public Relations & Communications of Genting* dia bagi tahu, per entrance ialah 81 myr untuk sekali makan kat situ. it is really worth it :))))) *senyum lebar habis*

jadi untuk Genting! best of luck to you guys for upcoming year! serius tak sabar tunggu Genting berwajah baru and tak sabar tunggu mainan and all new games from Genting. make it worth pal! *ceh, macam bercakap dengan kawan2 je, kau ingat dia baca blog kau ni? KAH KAH KAH, najrul bangang*

again and again, thanks for inviting me. kalau ada event lain, boleh la sent email ye. heheheheheh. :) till the end. babai. thanks for reading!


p/s


cuba teka dia ni siapa? well, kawan aku kinda bangang bila dia cakap kat aku.

"dia ni bukan ke pakwe kapel seminggu Puteri Awani tu?"

aku da -,- what the heck is that la "kau biar betul."

tahap cibs kawan aku tu, dia straight forward je tanya depan-depan dekat budak tu, "eh? kau yang video kapel seminggu tu ea?"

budak tu da blushy shy. btw, dia baru habis spm. -,- The End

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...