Sabtu, 21 Julai 2012

jom sahurrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum wbt dan selamat nak bersahur buat semua.

dalam masa beberapa jam je lagi, kita as a muslim dan muslimah kat Malaysia akan bersahur. wehuuu! tak sabar nak sahur.


haha. 

kalau masa kecik-kecik memang selalu sangat la aku macam ni. tapi bila dah besar sikit, takde kerjanya nak mengantuk bagai macam ni.

kang nanti kalau tak sahur mahunya lapar gilos nanti. tak ke nanti perut berkeroncong joget sana sini nanti. lagipun, banyak la fadilatnya bila kita bersahur ni. ;)

too many.

heh.


yeay!!!!!!!!! jom la kita bersahur setiap hari sepanjang bulan Ramadhan ini dan cuba kutip sebanyak mungkin keberkatan yang telah disabdakan oleh Rasulullah SAW ini. 

bukan senang tau nak dapat kerberkatan ni. tapi bersahur ni senang kan? heh. kira worth la kalau kita bersahur ni. ;DD

akhir kata, jom sahur dan berpuasa sepenuh hati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

till then.

0102
21 Julai 2012
Klang


1 ulasan:

Mk Syahir berkata...

selamat menjalani ibadah puasa bro! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...