Sabtu, 21 Julai 2012

Puasa :)

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.

tarawih dah. puasa pun dah. pergi Bazaar pun dah. cuma satu je belum.

sabar.

ya. aku kena belajar sabar dan kawal perasaan. tak bermakna puasa aku kalau aku cepat marah dan cepat cengeng. eh? hehe.


setan semua dah takde. yang tinggal hanya nafsu sahaja. ya. ini la peluang terbaik aku untuk menjadi seorang manusia yang dapat kawal perasaan dan kawal riak muka dengan baik juga.

hehe.

aku ni memang kadang2, kalau tengah bengang, automatik akan terkeluar pada muka. sangat sadis =.=' doakan aku untuk menjadi manusia yang lebih baik. 

selamat puasa semua. dan selamat juga untuk menunaikan solat sunat tarawih. 

till then.

2044
21 Julai 2012
Klang

2 ulasan:

Nurina Izzati berkata...

alright..

selamat menyambut ramadhan ye

Ain SSB berkata...

Sama2 la kita ubah diri menjadi manusia yang lebih baik lagi. huhu.

Selamat berpuasa Nazrul! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...