Khamis, 29 Mac 2012

~ FBI

assalamualaikum dan selamat petang buat semua.

After @Premiere Screening The Devil Inside and @Dr. Seuss The Lorax dan terlepas Premiere Screening The Vow, The Hunger Games dan jugak Wrath of Titan disebabkan Asasi ada test 2, semalam ke 2 hari lepas cenggitu, aku dengan kengkawan dapat invitation dari Apa Sahaja FBI untuk menjadi penonton. heh.



artis jemputan pada malam itu ialah Sarimah Ahmad, Ogy, Erra Fazira, Fimie Don, Haziq, House Of Five dan jugak Bell Ngasri. semamangnya that day was awesome. ini kali kedua ada program-terlibat-dengan-crew-production-bagai-after Konsert Suara Kami tahun lepas dengan Gee Gee dan jugak Hafiz dekat Stadium Merdeka.

sememangnya Faizal Ismail sangat hebat dalam mengacarakan TV SHOW and I was like,

" banyak gilak idea si Faizal ni nak create suasana."

Faizal Ismail sangat warm dengan dia punya bual bicara. untuk hari tu, aku suka segmen dengan Bell Ngasri. He is tremendously superb dengan lawak masuk air dia. aku dengan bebudak lain dah tergelak terguling-guling dekat studio tu. aku rasa kalau dia sendiri ada show dia, mesti sangat hebat dia punya rating. and yes, HE IS SUPER DUPPA AWESOME. and kalau dia ada show sendiri, memang aku bagi big applouse gilak2 dekat dia.

sepatutnya ada Umie Aida dan Erin Malik jugak, tapi dua-dua orang itu tiada pada malam kejadian, mungkin busy kot menguruskan hal masing-masing. pada mulanya, aku kenal semua artis jemputan pada malam tu except House Of Five and even sebelum sampai NTV7 pun, aku keep wondering, siapalah House OF Five ni. tapi bila dah tahu diorang tu siapa, aku sangat2 teruja!

sila tepuk tangan kepada House Of Five!!!!



yeay!! actually, diorang berlima ialah adik beradik yang main instrumen yang berbeza. ada yang main drum, gitar, biola dan macam2 lagi la. * cara aku cakap, diorang ni macam jual alat2 muzik jak, bwahaha*

semalam diorang bawak lagu Koyak. mula2 aku pikir,

" lagu apakah??"

sebab aku dah lama tak dengar lagu, tapi, bila dengar, perghh. best!!! diorang start main those alat since 3,4 tahun. sangat gempak kan?? apa aku buat masa umur aku 3,4 tahun? main parit kot. #okbai

untuk know better about them, boleh klik link kat bawah ni

@House of Five



they are NICE. sangat nice. okay. jom layan gambar!!



apa nama dia pun, aku dah tak ingat, sorry lil bro, tapi dia baru 12 tahun and hebat gila main drum. kalau Lue tengok cara dia main drum mesti Lue teruja gilak. apa alat muzik yang aku pandai main masa 12 tahun? takde, #okbai.


with their lovely sistah. The Vocalist and pernah amik Law dekat UK. she's just 22. sangat berbakat!


belah kanan aku ialah si pemain biola yang telah menambat hati kawan2 aku. membuatkan aku terpikir-pikir, perempuan memang suka lelaki main alat muzik ea?  manakala di sebelah kiri pula ialah si pemain gitar berumur 17 tahun. eh jap. aku takde gambar dengan adik perempuan dia pulak. heh. sorry~ apa-apa pun, diorang memang adik beradik yang talented. tiver je teringat dekat kawan aku Diyana yang talented dalam semua perkara bersama adik beradik dia. kecuali kawan aku tu tak pandai main alat muzik la, diorang budak2 pandai yang hebat bersukan, pidato, bahas, syair, menyanyi bla bla bla. 

untuk keseluruhan, 


Gee Gee dan jugak @Lok_U


set Apa Saja FBI. aku memang pernah berangan nak jadi pengacara. bwahaha. dalam mimpi je la Nazrul. entah apa yang kau merepek bila kau jadi pengacara. 



uuuuuuuuuuuuuu, kalau la aku dapat realisasikan impian menjadi pengacara!! dapat jumpa dengan artis la gamaknya. haha!




dan balik ke UPM dengan selamat. padahal esoknya ada kelas Fizik 3 jam. T_T. tapi rupa-rupanya kelas Fizik extend jadi 3 jam 30 minit. #pengsan memang fellas mengantuk gila bila belajar magnetic dalam kelas. 

untuk upcoming event, 

WEAR A BLACK SHIRT FOR PALESTINE

sekian,

chow cin cau dulu!!! aku nak siapkan tutorial Fizik dengan Lab Bio dulu. okbai

#PenutupYangHambar



1 ulasan:

syakirahmn berkata...

untung laa siap pergi sri pentas lagi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...