Khamis, 5 Januari 2012

~ tamat sudah semester 2 Asasi Sains Pertanian.

assalamualaikum.

tadi paper last aku ialah Kalkulus. dan seperti biasa paper math memang membawa nasib yang tidak baik buat aku. hanya paper Aljabar pada semester 1 , membawa sedikit tuah bila aku dapat A- untuk subjek yang ngeri itu. bwahaha.  paper Kalkulus aku memang sucker suck teruk gila weh.

sekarang dah boleh senang lenang. heh. dah tak perlu nak hadap buku dalam masa beberapa hari ni! yeay!! sekarang ni aku nak tumpu dekat Lily dengan Tina Rania je. yang lain campak laut!


dah macam tulisan cina la pulak.  apa-apa pun soalan tadi sangat membuatkan hidup aku misery. no, no, no. bukan soalan ini. soalan ini sangat mudah dan tak menjana minda sangat pun. by the way, ini adalah senarai aktiviti yang aku nak buat sepanjang aku cuti.

-online 
-online *eh? kenapa berulang?*
tengok movie. buat movie marathon!!
-update belog sampai pengsan.
-blogwalking! *malas nak komen sebab akan masuk SPAM*
-tryin siapkan Lily's
-kena siapkan Tina Rania Story.

okay, mungkin ada banyak lagi. tak terdaya nak taip semua. haha. okay. gtg. babai semua!! assalamualaikum!!

2 ulasan:

syakirahmn berkata...

bestnya dah cuti!! slamat bercuti!! :D

Nazrul Ashraff berkata...

@syakey ~ selamat bercuti jugak!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...