Jumaat, 6 Januari 2012

~ kesian sorang-sorang!!

assalamualaikum.

kesian tau aku ni. sekarang sorang-sorang je dekat Kolej 13 ni. haila, haila. disebabkan satu insiden, hemm, hampeh terus, terus aku terpaksa balik lambat. tak best. dan memang tak best pun!aku sebenarnya tak tahu nak tulis apa. idea kosong tak berombak.

aku sekarang ni tengah nak siapkan Tina Rania Story. launching of 7 street writers adalah pada pukul 12.01 minit pagi malam ni! walawei! memang dup dap tahap badak guling-guling la. Tina Rania Story tak siap lagi, tapi aku pergi membebel pulak dekat belog ni. heh.

siapa-siapa tak tahu apa itu 7 street writers , boleh klik ni.

@7streetwriters

hanya ada satu post je kat situ. tapi alhamdulillah dah ada 17 komen dengan 60 followers. okay. got to go. nak siapkan Tina Rania Story. dont forget to click the link :)

p/s
malam ni nak tengok movie apa pulak ea? ada satu *bukan satu, 2 kali!* kejadian pelik bila aku tengok satu movie hantu ni. next post i will tell.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...