Ahad, 13 November 2011

~ birthday present and birtday party!!!

assalamualaikum.




birthday aku dah lama sangat dah! bulan 10 hari tu. tak ramai pun yang wish. sob3x. hanya orang yang ingat birthday aku je yang wish. sangat menyedihkan. tapi takpe la, baru aku tahu, siapa yang ingat and siapa yang tak ingat.

by the way, that bunga yang ada terkepit dengan kertas tu, kawan aku yang bagi. her name is Haiza Kah. Haiza bagi hadiah sebab aku yang paksa! bwahaha. my sister gave me the Samsung Corby II which is I love it so much. thanks sister!! Gee Latif gave me a shirt yang pada pendapat aku, fuyohh! and another one, Pikah also gave me a shirt. these two girls really make me want to cry. arghh! this will make a nice memoir to me. sob3x. *nak kesat mata kejap*

my beloved best friend pulak bagi kardigan yang gorjes. tabik doink toink sama kau la Sya. nasib baik tak buta fesyen. heh. Sara Nia pulak belanja makan roti canai. eh? haha. sangat kelaparan pada masa itu jadi she is willing to pay the roti canai for me. heh, you're good Sara!

keluarga aku jugak ada buat party hari jadi secara kecil kecilan khas untuk keluarga je.



ini kek durian from Secret Recipe. masa memula aku terkedu jugak bila sister aku cakap,

ni kek durian, try la makan. sedap je! 

and aku, ouh ok, akan try makan! and bila those kek yang penuh lemak berkrim masuk mulut aku, umphh! sangat tasty and gila sedap! no wonder la sebab yeah! it's secret recipe. jadi, anda2 sekalian, boleh try cuba. actually, party hari jadi ni buat untuk aku, my kak ngah and my alang sebab hari jadi kitorang nak dekat2 je. tak jauh beza pun.

 

adriana dan aidilya yang kepoh dan berebut-berebut nak tiup kek itu.


and this lovely angry bird, my mum yang bagi. bila aku balik hari tu, mak aku ada cakap.

mak ada belikan kau kepala angry bird. cuba tengok kat dalam bilik.

dan aku berlari beria-ia macam nak rak ( nasib baik tak jatuh tergolek ) masuk bilik mak aku untuk carik kepala angry bird. aku carik dalam almari baju, bawah katil, ok fine. memang tak jumpa. rupanya, kepala angry bird tu

kat dalam bilik solat la
urghh. ouh okay. mak ni pun, bukan nak cakap awal-awal. heh. and just now, aku baru je dapat kek coklat dari family angkat aku dari pahang. argh!!!!!!!!!!!!!! got to go sebab nak solat isha' then baham kek coklat beramai-ramai bersama-sama kengkawan aku.

babai!

 

2 ulasan:

nina berkata...

Sama lah kite punya hadiah bday. hehe.. :)

Nazrul Ashraff berkata...

@nina ~ eh? yang mana satu yang sama??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...