Isnin, 5 September 2011

~ exam dan lapar.

assalamualaikum.


sekarang ni week exam which is ASPer akan take final exam tomorrow. start dari hari selasa sampai sabtu. dan sekarang , maksud aku, hari ini iaitu hari isnin yang best sangat ni ialah hari ulangkaji. ( best la sangat, )


tapi malangnya kat UPM ni, satu haprak food court tak bukak langsung and sekarang aku sangat la lapar!!! 


compliment 1 : kau ulangkaji


compliment 2 : food court tak bukak.


conclusion : kau akan menjadi sangat lapar sebab da guna energy. 


ooooo. aku dah tempah nasi tomato and semua budak kolej 13 tempah nasi tomato jugak macam aku sebab kitorang takde sumber makanan , tapi malangnya bayang nasi tomato pun tak nampak. jangan cakap la pasal bau, lagi la takde bau apa yang berkaitan dengan tomato.


apa yang aku nak tulis sebenarnya, 


kau kat mana makanan?????????????????????????????????????????????????


the end. 


p/s
maaf . ini entry budak lapar. 

6 ulasan:

Kak Long berkata...

delivery takleh ke?


kalau lapar, tengok buku pon nampak nasi. ha3

Farid berkata...

masak sendiri la wehh.. hoho.. =)

nina berkata...

Esok candidates SPM pun trial. haha.. wish me luck. :)

Nazrul Ashraff berkata...

@ceri ~ da tak nampak apa..

Nazrul Ashraff berkata...

@farid ~ tu namnya meletup. haha

Nazrul Ashraff berkata...

@nina ~ gudluck!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...