Jumaat, 2 September 2011

~ raya, raya, raya. selamat hari raya!!

assalamualaikum.


hari ni Nazrul semangat gila nak update belog padahal buku Asasi dia tak sentuh lagi. Nazrul memang suka kena mintak pelempang dari mak dia, sebab kalau mak dia tahu dia fail salah satu subject, Nazrul bakal dilempang berdas-das oleh emak kesayangan beliau ( beliau? apesal ganti diri nama kau guna beliau ni Nazrul? aiyaa!)




haha. kalau mak Nazrul nampak benda ni, sure Nazrul dilempang. bwahaha. hari ni Nazrul bagi kebebasan kepada aku untuk update belog, siapakah aku? 


jeng jeng jeng.


tak payah tahu la. kau orang ni gedik la nak tahu jugak siapa aku ni. bak sini 10 hinggit, baru aku bagi tahu siapa aku. abaikan je la kisah pasal aku. ni kan belog Nazrul, takkan la nak ceritakan kisah diri I pulak.


glamour emak nanti nokks! haha. tahun ni kan, sakan sungguh-sungguh si Nazrul tu raya. aiyaa. raya pertama je dah joget riang ria kanak-kanak ribena sebab pakai baju hansem wei. ( tak payah nak bangga sangat la Nazrul, ni entry terpaksa je la weh. :P )


jom layan picture keluarga Nazrul dan Nazrul si Vampire,





Nazrul dan family. tema tahun ni ialah Turquoise. ( macam nak eja jadah ni? ) gambar ni sangat skema okay!





yang ni pulak gambar candit! haha. ni gambar Nazrul and family kat dalam rumah. 





ni pulak gambar Nazrul dan sepupu-sepupunya yang gila pose. haha. sangat kenyataan okay yang mereka-mereka ni gila kamera! by the way, it's nice picture!





ni pula, masa malam raya. again ~ jumpa dengan sepupu yang hanya jumpa sekali je dalam masa setahun. ( ayat bajet best je! )





ni pulak gambar hari raya kedua. Nazrul dan adik-beradiknya serta anak sedara dia yang sangat nakal lagi ngada-ngada. haha. 





semangat sungguh2 amik gambar! aviator u'olls! ni gambar hari raya ketiga...





keceriaan itu perlu. gambar ni diambik dekat Kajang. wa cakap lu! scenery dekat rumah auntie Nazrul ni la, sangat cun okay! wa pun terpikat loo. sangat sunyi dan mendamaikan. 


( tak payah nak cina sangat la wei )


haha, ok la weh. aku nak kena solat isha' dulu. okbai.


p/s
sekarang ni entry raya je la kan.. trend







Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...