Selasa, 6 September 2011

~ selamat sudah paper aljabar.

assalamualaikum.


alhamdulillah ;) paper al jabar telah tamat untuk sem 1 untuk aku dan juga ASPerians. no word, aku rasa lega sesangat. even aku punya performance dalam al jabar tidak la semenarik macam paper Mathematic SPM tahun lepas, taaapi aku bersyukur sangat kepada Allah SWT kerana aku boleh jugak jawab paper Al jabar even macam celup-celup tak cukup sifat je. 


even paper math aku ni tak la segempak chinese2 kelas aku or budak2 JPA kelas aku, tapi aku try je la semampu yang boleh ;)


esok paper Agric dari pukul 11 pagi sampai 1 tengah hari. then paper English dari pukul 5 sampai 7. and esok jugak budak2 freshie akan daftar masuk kat kolej 13! haha. even bukan la freshie sangat sebab umur diorang tu lagi tua daripada aku je, tapi kiranya aku ni senior tau sebab aku masuk dulu kat kolej 13! haha. kau ada??? 


cukup2 la Nazrul menjadi berlagak. isk3. ( geleng kepala sungguh2. ) err, baiklah. paper pun, welcome kepada sesiapa yang akan masuk ke kolej 13, UPM.


kenal vampire, kenal la aku. bwahaha. ( gaya riak sekali lagi. cukup2 la Nazrul. isk3. )


solat isha' dulu. babai.


p/s
sekarang boleh melambai dengan semangat sebab dah tak pandang al-jabar dah. haha.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...