Khamis, 5 Mei 2011

~ teruja dengan paint.

assalamualaikum.


disebabkan aku ni buta IT, jadi baru hari ni, secara siaran langsungnya, saya Inche Vampire III ingin mendedahkan bahawa saya baru pandai menggunakan paint! haha. sadis gila. aku nak tunjuk apa yang aku lukis. haha. tapi korang jangan muntah darah pulak! wiii. ni first time aku guna paint and first time jugak aku letak paint yang aku lukis kat entry, macam entry 


@10 things i love.
@semua orang nak pasangan yang terbaik, tapi kita ni dah terbaik ke?


haha, selalu nampak Heidi je buat. aku nak try jugak. tapi Heidi buat guna software apa entah. tapi software power la. hee, aku guna cikai2 je. bwahaha. sebab tu huduh, 


 mari kita ucapkan I Love You. hee. tapi kat hubungan yang sah je la ye!!!!! I love you tak semestinya untuk pasangan kekasih. boleh jugak untuk kengkawan :)




ni komik memain je. haha..

sekian wassalam. ada tak yang muntah darah? sila dapatkan medical check up di hospital berhampiran. hee.

ok bai!

18 ulasan:

Jue_ilias berkata...

hehe. okeh lar. kreatip gop. hehe

Nazrul Ashraff berkata...

@jue ~ hha..sindiran ke pujian?

mr pot n mrs lat berkata...

singgah sini bace entry . . jom terjah blog kami pulakk (:

Unknown berkata...

salam kenai..uis..berbakat nie..hehe..done folo u blog..pls folo me juga yer..tq
cara buat Auto like status facebook members

Dayana Z berkata...

hehee :) ni mesti da jmpe hobi bru nih haha :D

cik chopu berkata...

nice lah. baru la paint terasa dhargai. kalau tak, berdebu je tak terusik

ridoma berkata...

nice paint ! haha..

suke2...

THE GREEN berkata...

Assalamualaikum...


xper la..ok la tu..drp xtahu langsung...biasa2kan la diri tu dulu..teruskan praktis guna paint..

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Hafiz Hafizol berkata...

nak jugekkkk... #tibe

Nazrul Ashraff berkata...

@mr pot and mrs lat~ eh? kongsi blog jugak ea?

Nazrul Ashraff berkata...

@jos ~ haha,,tenkiu..:)

Nazrul Ashraff berkata...

@dayana ~ haha.. tahu takpe!

Nazrul Ashraff berkata...

@cik ~ btul3x. haha..

Nazrul Ashraff berkata...

@fariduddin ~ haha..terima kasih!

Nazrul Ashraff berkata...

@blade ~ iyap..hee..practise make perfect!

Nazrul Ashraff berkata...

@hafiz ~ haha..sibuk!

Khairi Fakhri berkata...

comot! haha :P

Nazrul Ashraff berkata...

@keyri ~ sadap.. hee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...