Ahad, 13 Februari 2011

~part 5 of gadis semasa sunsilk Melda Ahmad.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


entry kedua untuk hari ni. huarghh!! *nak nangis kejap* patutnya aku buat entry ni hari selasa lepas, tapi ada beberapa masalah, maka aku tak dapat mengonline kan diri aku. choy!



part 5 of gadis semasa sunsilk. baru tengok dekat satoo tV. haha, thanks to Allah la sebab ada benda alah ni and aku boleh catch up balik. so, this is our review.

well, almost story have their own love story. termasuk jugak cilita gadis semasa sunsilk. hee, actually, perjalanan hidup Melda Ahmad. dia juga ada her own love story. aku sebenarnya tak berapa tahan sangat nak tulis part jiwang2 ni. tapi, takpe lah, aku menggagahkan diri untuk tulis jugak.

dalam part 5 ni, em, macam permulaan kepada segala kisah hidup Melda *point view aku je, tak suka, buat bodoh.* aku rasa part 6 nanti mesti panas gi-la. perghh. hangat yo, hangat!!!! haha, Tutti with his Hatta-apprentice stuff, Syam also with love-dushy stuff, Melda with her song, Qi and Yuna.

ahah!! haha, Yuna girl is there!!! I like it so mucho-mucho la. before that, I give to you, Gadis Semasa by Yuna.

aku rasa, jawapan Yuna untuk soalan bla bla bla, dah cukup untuk jawab all quest yang before this berlegar-legar kat kepala Melda. and again, kalau Dedee dengar apa yang Yuna cakap, sure dia sorok dalam almari la, ngee.

dedee, wartawan yang sengal tu! *her acting so good! like<<*

so, kita wait for part 6. tak sabar pulak nak tengok. haha, kita tengok apa yang akan jadi kat Melda next. so, next tuesday, 6 pm. only on tV3.

p/s
aku tergelak gi-la bila Dedee cari gosip pasal Melda. nude picture?? haha, oh my..... 


memang aku promote habis-habisan. zzzz

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...