Selasa, 11 Januari 2011

~melda ahmad, gadis semasa sunsilk.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


tadi pukul 6. after tengok ulangan melodi, tengok cerita gadis semasa sunsilk. haha. then ada cerita about this girl. hello, maybe aku ketinggalan la kot sebab baru kenal dia. sob, sob, sob. k, whatever. 


nama this girl is Melda Ahmad. well, her song sangat la best tahap cipan terbang. heh, aku sebelum ni memangla tak layan lagu jiwang sempoi-sampoi yang boleh tangkap leleh. but her song is ok what n yang penting aku tak tangkap leleh masa dengar lagu dia. haha. bagus, bagus.


aku rasa korang pun lagi kenal dia dari aku, haha. so, tak payah la aku nak cerita banyak kan. tadi, aku ada texting seorang kawan aku.






aku> salam adie, kenal Melda Ahmad tak?


adie> kenal, kenal, baru keluar tV3 tadi. customer aku tu. baru aku tahu dia Melda Ahmad.


aku>haha, nak jumpa, nak jumpa. lagu dia best pulak even macam jiwang, jiwang. haha, perangai dia memang macam tu ke? muka dia macam Wan Sharmila je.


adie> a'ah. true story.






well, seems like, adie pun baru tahu yang customer dia tu Melda Ahmad. adie ni ada bukak kedai kat food court seksyen 2, shah alam nu ha. by the way, good luck to Melda Ahmad with her career. aisy!! pe la nak jadi dengan aku ni. lagu putus pun baru tahu hari ni. sob3x.

1 ulasan:

Nazrul Ashraff berkata...

hei!! haha..no copy paste ok..hehe..dush dush dush..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...