Jumaat, 8 Mac 2013

result semester 1 degree. full

assalamualaikum wbt dan selamat petang. almost pagi and almost subuh masa aku tulis entry ni.

ohayo gozaimasu!!

aku da masuk minggu ketiga untuk semester 2. ini bermaksud, aku da dapat tahu result almost 4 weeks ago. alhamdulillah, result aku sangat okay dan aku bersyukur gila-gila.

saat aku tengok result aku tu, aku da ARGHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

okay, disebabkan masa tu hujan, maka satu rumah *emak, ayah, anak2 buah* tak dengar la aku menjerit gila barbie happy. haha. masa aku tengok result tu, aku tengah on call dengan Jaja kat fon.


aku tak tahu la jaja masa tu dengar aku menjerit ke tak. tapi for sure, masa tu aku tengah guling2 macam guli kat dalam bilik sebab terlalu happy. sebelum ni, masa zaman asasi, tak pernah dapat result gempak macam ni.

result masa zaman asasi aku adalah result zaman gonjeng2. result main2 dan sebagainya tanpa serius pointer after all. menjadi cabaran untuk aku ialah untuk kekalkan pointer yang ada .

semester 2 aku sangat hardcore. a bit. maybe not a bit. tapi sangat banyak. much hardcore daripada semester 1. dan aku ada 21 kredit hour di mana, aku ada 2 kali kelas malam dan 4 kali kelas start jam 8. 

i was like 

=.='

oh boy. kelas pukul 8 pagi la aku paling hambar sekali dan paling susah nak bangun. XD seriously, memang susah nak bangun. haha. hopefully, semester 2 ni, aku dapat bangun dengan cekal dan tabah pada jam 8 pagi tanpa pertolongan Heiqal si rumate. *konon*

okay, got to go. a lot of work need to do. kepala aku da macam kena gerudi keluar sekarang ni. 

selamat malam. babai. assalamualaikum. :)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...