Selasa, 5 Mac 2013

semester 2 yang busy

assalamualaikum and a very good evening.

semester 2 untuk kehidupan degree aku da masuk minggu ke tiga. dan ianya sangat hectic. letih bak hang! so,m currently, aku ada lagi 11 minggu dan first test juga semakin dekat.

dup dap dup dap la jugak.

ye la, nak kena dapat the best result sebab nak mohon JPA. bercerita tentang semester 2 yang busy, aku baru je daftar Pengenalan Kepada Rekreasi Luar yang kini menyebabkan kredit hour aku daripada 15 kepada 21.

i was like

=.='

are you seriously dude?

aku serius da macam terkedu plus what the heck is goin on. so far, semua subjek boleh aku katakan sangat susah sangattttttttt. aku memang da semput habis. dengan subjek dendro yang mencabar gila dia punya lab report, memang aku rasa , aku da boleh nak guling2 menangis.

lepas tu dengan Pengucapan Awam, aku asik dengar je lecturer aku cakap,

sarang labah-labah. we must using sarang labah-labah punya method.

aku da mula mood nak swing. she is good tapi apa itu sarang labah-labah? ya. dia ada tunjuk contoh kertas kepada kitorang tapi tu la, hanya sekadar contoh tanpa sebarang penerangan.

memang aku paham ye wahai lecturer tersayang. lepas tu first esaimen untuk Pengucapan Awam da nak kena hantar. oh gosh, aku da macam, arghhhhhhhhhhhhhhh. *tarik2 rambut*

untuk oral interaction skills, so, by this week, aku akan ada ellies lab. tahukah anda bahawa ellies lab di UPM adalah paling hambar, bosan dan mengantuk di dunia. ianya sangat blerghh sampai kau merasakan,

perlu ke semua ini?

well, mungkin ia perlu and mungkin ianya tidak perlu. i just think that ellies lab punya pengisian patut diubah. all the videos so 80's. kam on, sekarang kita da 2013 okay.

untuk kelas esok, aku ada kelas

8 pagi sampai 10 pagi- Oral Interaction Skills
12 tengah hari - 5 petang - Pengenalan Kepada Rekreasi Luar
8 malam - 11 malam - Pengucapan Awam.

okay, aku nak buat esaimen Komputer di Dalam Hutan dulu. selamat malam semua. may Allah bless us. :)

1 ulasan:

依之汉 berkata...

Kena pandai uruskan masa. Mengikut pengalaman saya, PNGK saya jatuh apabila saya ambil jam kredit melebihi 18. Semua akibat tidak pandai uruskan masa dengan baik...

Nasihat: Rancang betul-betul masa hantar tugasan, ujian, dan berjimba-jimba dengan rakan-rakan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...