Khamis, 21 Februari 2013

semester 2 of degree life.

assalamualaikum and a very good evening.

hari ni da masuk hari ke 4. seriously terkejar kejar ke sana sini untuk uruskan itu dan ini. serious rasa penat gila bak hang untuk uruskan sana dan sini. that is all the experienced that I gained from college.

untuk semester 2 ni, aku ada subjek Dendrologi, Komputer di dalam hutan, pengenalan kepada sains perhutanan, pengucapan awam, biology dan juga oral interaction skill.


ni jadual aku untuk sem 2. aku amik 15 kredit hour. thanks to Allah, aku tak amik koko this sem, so sabtu aku free. wiiii. 

Dendro : blur. aku tak paham apa yang kak pa cakap kat depan. kak pa tu lab assistant kitorang. aku punya coursemate panggil dia akak hotsetaff.

Komputer di dalam hutan : asfa kata kelas ni susah and asfa ialah seorang gadis yang mahir pasal komputer. aku pulak ialah manusia yang aca dumb pasal komputer. jadi kau nampak tak apa yang bakal jadi kat aku?

pengenalan kepada sains perhutanan : lecturer aku sangatlah sempoi. baik gila. haha.

Pengucapan Awam : opkos kitorang dapat hot lecturer. well, like seriously, kalau lecturer daripada FBMK, semuanya ialah jenis yang hotsetaff *kak pa kes lain even dia dari Fakulti Hutan,* well, aku suka and satu kelas suka dengan lecturer Pengucapan Awam. dia ada PHD dari NZ. coolllllllllll.

Oral Interaction Skill : Kbai . BHEP you are suck!

belum masuk hujung minggu lagi tapi aku da rasa letih gila. even baru first week, esaimen berlambak gila woi. lagi2 esaimen dendro. haih. boleh tahan mengundang kalau aku nak carik part2 tumbuhan tu kat internet.

serious , ada juga feeling nak baling lappy je. kah kah kah. aku da malas nak taip banyak2. nak tidur dulu. esok ada kelas Oral Interaction Skill. blerghh. kelas BI.

=.='

selamat malam!! May Allah Bless Us


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...