Isnin, 9 Julai 2012

UPM. Imma back

assalamualaikum wbt dan selamat petang.

esok aku akan ke UPM kembali. rabu ni sampai ahad ni aku ada Kem Kepimpinan Mahasiswa yang dianjrkan oleh Kolej 13. makanya, malam ni gigih la ai kemas baju semua. kemas kasut bla bla bla.

aku sebenarnya tak la suka sangat pergi kem. aku takde kenangan yang menarik bila pergi kem ni. harap-harap, this camp okay dan tersangat la seronok. aku berharap je la.

last camp aku sangat misery masa aku form 5. too misery.

bila aku pergi kem ni, maka blog ai ni pun akan sunyi buat beberapa hari la laharnya. diam tidak berkutik. takde sesiapa yang nak update. heh. aku pun dah takde benda sangat nak update. tu je kot. kita jumpa ahad malam nanti! okbai korang!!!

till then,

jom tweet, tweet :D

1742
9 Julai 2012
Klang
by @TheodoreNazrul


1 ulasan:

vendoline berkata...

wah busynye berkem-kem...all the best

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...