Khamis, 31 Mei 2012

LG Party, GSC Signature

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.




kekdahnya aku baru nak berupdate event ni padahal dah berzaman pun. haha. event ni berlangsung last week kalau tak silap aku. and the exact tarikh tak ingat la pulak. haha. sorry atas ke-lupa-an yang telah ditimbulkan oleh saya.



event ini telah berlangsung di GSC Signature, The Gardens. jadi aku telah angkut kawan aku sekali untuk join this LG Party. yeeha ! nama dia ialah Ameer. *perlu memberitahu nama kerana err, sesaja je. eh?* cermin mata yang aku dan ameer pakai tu, 3D punya version. jadi, kalau nak layan this LG 3D Smart TV, you must wear it on bebeh!



woooooooooooo. twittering guys. bila aku nampak ada benda alah ini kan *twitter akan muncul dekat screen* terus aku amik fon aku dan taip. nak testing la kononnya.

The Gardens @LGEMalaysia  <--- apa yang aku taip.

bila tweet aku keluar dekat skrin tv tu, terus aku macam,, wooo!! teruja gila. dah macam nak buat joget lambak pulak. *dasar budak jakun!* terus sepantas kilat hulur kamera kat Ameer,

tolong aku amikkan gambar kejap dengan tweet aku ni. hahaha

LG Party dibahagikan kepada beberapa bahagian supaya senang la kau nak view dan usha satu persatu kan? heh. okay, lets roll it!



for the K-Pop fanatic, kau orang boleh ke bahagian ini dan melihat sendiri Super Junior, Beast,  Girls Generation bagaikan menari di hadapan korang-korang semua. hanya perlukan cermin mata 3D dan korang semua akan mengalami perasaan paling cool dalam dunia.

lepas ni, dah tak payah pergi konsert pun takpe. feeling sorang-sorang dalam rumah pun boleh~ haha



Games site. yes. ada permainan game 3D yang korang boleh cuba untuk main. heh. sangat fun actually.



antara jenis-jenis cermin mata yang dipamerkan. heh. aku pun dah tak ingat apa itu 1p dan apa itu 2p glasses. eh? abaikan je la. apa yang aku tahu, those 3D LG Smart Glasses ada banyak jenis pilihan. i mean, banyak jenis pilihan warna. ada putih, biru, oren dan sebagainya. jadi, boleh la korang melaram dengan cermin mata ittew sambil pose di rumah atau di mana-mana sahaja. gizzuew~



aku dan Aesya Zealous! yeay! haha. tak sangka la pulak boleh jumpa dia dekat situ. sangat tak menyangka langsung. padahal a day before that, aku dengan dia ada je chit chat dekat facebook. dia pun tak cakap apa-apa dekat facebook. heh.

apa-apa pun, memang best jumpa Aesya

@Aesya Zealous

Aesya juga merupakan blogger of the week ~#2,

@Blogger of the week

dan yang bestnya, bila aku balik rumah dan bukak aku punya goodies, aku terperasan satu benda ni.




yeay!!!!!!!!!!! tiket wayang free. dan boleh tengok kat mana-mana GSC selain daripada GSC Signature sebelum 25 September 2012. garu-garu kepala, nak tengok cerita apa ea? hee.

for those yang nak beli this LG 3D Smart TV atau nak mengusha that smart and awesome features TV, korang semua boleh right click link kat bawah ini

@LG 3D Smart TV

aku amat-amat sarankan la for those yang kaki gamers, kaki wayang dan kaki apa-apa je la serta mempunya duit yang berkepuk-kepuk di dalam bank, silalah beli TV ini dengan kadar segera! woooo. tak rugi langsung kalau beli. aku kalau banyak duit, memang dah terus beli.

layan je la kat rumah with all those movie. sumpah coolio weh.

kalau dapat tengok action movie, takpun cerita hantu, mahunya kau tercirit. haha. apa-apa pun, this LG Party sangat best. you guys rock!

thanks for Nuffnang sebab invite aku untuk event ini. till then. babai semua!!

lets twittering peeps!
@NazrulAshraff93






4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gmbr aku xde...okbai..hahaha

Tanpa Nama berkata...

gmbr aku xde...okbai..hahaha

Hafiz Hafizol berkata...

eh aku baru perasan la tang tiket tu.. terima kasih byk2... hehehe..

Unknown berkata...

aku lagi laa xde kannnn..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...