Rabu, 30 Mei 2012

Rumah Panjang of Awana Genting

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.

percutian ke Awana Genting ditanggung sepenuhnya oleh Awana Genting dan juga Nuffnang

pfft. malam yang sangat memenatkan dan memang menguji minda habisan. dengan selesema aku yang macam brr. bayangkan je la masa aku mengajar macam mana. selang 3 minit je gosok-gosok hidung dari pukul 8 malam sampai 10 malam. hah! terasa nak tercabut hidung aku.

berhenti cerita konos tentang hingus dan selesema dan hidung.

lets continue with RUMAH PANJANG OF AWANA GENTING, or should I call it replica sebab dah takde orang guna?



disebabkan jakun tak pernah nampak rumah panjang, pesanan dari penaja, maka entry ini penuh dengan gambar seorang budak jakun yang berselesema bernama Nazrul.



secara jujurnya, aku tak la nak amik tahu sangat pun berapa panjang si Rumah Panjang ini. kekdahnya aku tak sempat nak bertanya pada hari kejadian. heh.

tapi, secara jujurnya la kan, Rumah Panjang ni dah lama ditinggalkan. aku dengan blogger lain datang ke Rumah Panjang ni untuk first pit stop sebelum bergerak masuk ke dalam hutan Genting.


ni antara replika. * eh? betul ke?* yang ada dekat dinding rumah panjang tu. woot woot woot. for those yang gila nak amik gambar, aku suggest, datang la kat Rumah Panjang ni sebab view dia sangat cun. memang best la kalau dapat photoshoot kat sini.


tangga Rumah Panjang. woo. aku sebenarnya teringin nak amik gambar kat tangga ni. mengingatkan aku kat rumah Mahsuri kat Pulau Langkawi. cantik! haha. tapi disebabkan mempunyai tahap malu yang over dover, maka hasrat 

" weh tolong amikkan gambar boleh tak?"

hanya terpendam sahaja di dasar perut seorang Nazrul yang konos bonos.


tadaa! photoshoot. tiver je aku dengan kadar tidak malu,

" err, boleh tolong amikkan gambar tak."

hulur kamera, terus capai benda alah dan buat aksi ala-ala Rentap nak perang dengan James Brooke.

lepas amik gambar tersebut, aku cakap lagi, " err, lagi satu boleh tak?" dan inilah hasilanya! bwahaha


bajet kacak yang teramat. heh.

kekdahnya ai sangat malu yang sangat malu bila asik terpandang gambar ini. haha. btw, ada bakat tak aku jadi model? gizzuew~

till the end. chow cin cau.

lets twittering peeps!


pandang kasut lama-lama. *malu!* tiver je si Nazrul ni. eh?

1 ulasan:

Unknown berkata...

mmg terRENTAP laaa pahlawan RENTAP tgk ko ni...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...