Khamis, 31 Mei 2012

Kung Fu style.

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.

pesanan dari penaja. entry ni sangat pendek mendek. jadi jangan nak kecewa sangat. haha. *siapa la yang kecewa? rolling eyes*



tadaa!!!!!!!!! yeay! aksi aku berkung fu hustle dengan Ameer.

kata Adie

aku benci la tengok gambar kau lompat! semuanya menjadi

nak buat macam mana kan. heh. yang penting lompat dan snap! haha. gaya kung fu ni pun aku main babbling taram je lompat. entah menjadi, entah tak. heh. thanks to the photographer, Rahimi. even menggunakan kamera cabuk milik seorang budak bernama Nazrul, tapi hasil dia tetap menjadi.

till then. babai!!

p/s
malam ni aku nak pergi ke kedah!!!!!!! yeay. jom2 jalan ke kedah, ;)

3 ulasan:

wani ezryl * berkata...

bagus la lompat menjadi. kalau kitorg kawan2 semua.. kena ambik berapa belas shot baru jadi. haha

ikaa sharin berkata...

chantek shot tuuu :)

#hye tuan tanah , jemput singgah blog saya . ada gossip pasal 'myfirstime' :p

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

watchhhhhaa!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...