Ahad, 1 April 2012

~ coolio



assalamualaikum dan salam ahad buat semua.

sejak akhir-akhir ni, aku memang malas nak update belog. tersangat malas. banyak hal , dengan hal test dan exam lagi. nasib baik Wildlife Charity dah habis and alhamdulillah succes. cuma aku akui la, aku bukan pengarah program yang baik. heh.

not so proud about it.

entry berkenaan dengan Wildlife Charity tak buat lagi. entry untuk The Hunger Games tak buat lagi. also entry pasal Wrath of Titan. pfft. banyak betul. oh, hari tu pergi Frinjan. tu pun tak update lagi. satu-satu je la dulu. hehe.

actually, takde motif nak buat entry ahad ni. just ternampak kawan aku, Hadhinah post gambar ni. so, aku rasa this picture superb and aku pun post la kat blog aku. tehee. rindu nak update belog banyak-banyak. seriously, like a hell I miss it.

okay, chow cin cau dulu. nak lunch! upcoming event is, Apple Day!!!!!!!!!


p/s

semalam kat UPM, sambut earth hour. aku tak pergi pun sebab aku balik rumah.


nampak macam best!!!!!!!!!! rugi tak dapat join :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...