Sabtu, 18 Februari 2012

~ skuad mop!

assalamualaikum.


ini adalah skuad mop tahun 2012 c402. haha

tadi aku ada borak dengan farris. oh, Farris, 2 dari kiri.

aku : nanti kalau kita degree, dapat duduk kolej 13, kau nak lawat bilik kita ni tak? mestilah masa tu ada budak asasi duduk kat sini.

farris : boleh jugak

aku : nanti kita buat-buat la tak tahu pasal asasi, dorang bukan tahu pun kita bekas asasi atau tak. 

will miss this room. akan tamat asasi UPM pada bulan mei 2012 ni. T_T

3 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

nak buli budak asasi ke?huhu

Hanih Borhan berkata...

Owh, selamat m'habiskan asasi ye! :)

syakey berkata...

siap ada skuad mop. sangat tipis utk budak laki mengemop,rupanya ada jugak. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...