Ahad, 19 Februari 2012

~ ubat dan ubat dan ubat

assalamualaikum.



ini adalah ubat batuk. dan ianya suck! sebelum ni aku makan Bena Expactorant je and boleh la tahan rasa dia. tapi yang ni, agak sucks sikit rasa dia. ubat batuk yang ni rasa lain sangat. payau! dan pelik jugak sebenarnya.

ubat batuk cap ibu & anak sangat sedap. boleh la jugak aku telan tunggang terbalik and segala ubat batuk dari zaman mak nenek aku kecik sampai ke besar, sangat okay. tapi :(

sob3x. 

sekarang nak makan ubat batuk pun rasa apa je. T_T

" berapa lama batuk?" tanya doktor. " semalam ke?" tanya lagi.

aku. " eh. dua.."

"dua hari?" pintas doktor.

" tak, tak. 2 minggu." jawab aku pantas. 

"sekarang sebut aaaa dan nganga mulut. hisap rokok tak?"

"tak!"


aku rasa, banyak sangat dah plastik PKU UPM kat petisen aku ni. full! dari aku sem 1 sampai sekarang! aku rasa aku ni cepat sakit la. haha, bak kata Syadza Norizan.

" kau anak last kan? aku rasa kau punya antibodi tu dah kena serap dengan kakak-kakak kau."

aku masa dengar pun dah tergelak terguling-guling. heh. hopefully, I will get well soon. ;) amin. got to go. nak baca bio dulu. selamat malam semua. may Allah bless us.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...