Isnin, 27 Februari 2012

~ Nazrul di Hexagon Green.

assalamualaikum dan salam pertanian.



sumpah best gila bila aku ada praktikal kat Hexagon Green, Dengkil. Hexagon Green currently is a farm that full with Orchid. sumpah bloom and lawa nak mati. so, jom kita cek it out orkid2 yang gempak sekali di atas muka bumi ini. yeeeeha! rolls it bebeh mucho.



aku tak tahu nama orkid ni. ok fine. aku tak tahu semua nama orkid kat sana sebab sibuk ambik gambar, ianya sangat lawa okay dan pop out terus terkeluar dari minda, aku bayangkan Kaukenhof, Holland yang pemes dengan Tulip sama macam ni.

haha. konon-kononnya amik feeling luar negara la.



kau jangan cakap la tahap variety dia tu macam mana. terlampau hebat dan too colourful. :) subhanallah. it is really nice and indeed, it's full of solace. cool tau benda-benda ni semua. kat dalam Orchid Farm ni pun ada Tasik sekali & pondok. heh. comel je.


somehow, jalan berbatu dia teringatkan aku pasal jalan comel kat dalam cerita Lord Of The Ring untuk kampung Hobbit. memang resemblance sangat-sangat. feel dia, kau jangan cakap la. matahari pun , tak berapa nak terik sangat sebab dia ada macam penghadang matahari yang mengikut level. so, kalau hujan pun, just renyai-renyai je. :)

this is currently an invention in Agriculture even benda ni benda lama. haha. aku memang selalu terlambat sikit hal-hal invent ni. 


another orkid. merah. :) sekarang entah kenapa aku rasa warna merah sangat lawa. 


ohsem weh!!!!!!!!!!


purple is the best!!!!!!!!! coolio gilak. but unfortunately, on that day, I'm not so well. sob3x. ;(


kesian aku. T_T

apa-apa pun, it's really great and awesome experience. :D hopefully, lepas ni boleh pergi lagi. 




selamat tinggal Hexagon Green. babai!! got to go . malam ni ada kelas statistik. T_T. tak best. :(




2 ulasan:

Unknown berkata...

mak aku suka ni kalau pergi sini,..hantu orkid dia tu...hehe

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum nak tanya praktikal dekat sini aktiviti ape yg selalu dilakukan ye?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...