Rabu, 15 Februari 2012

~ biskut yang membawa banyak kenangan.

assalamualaikum.

here we go, for the nex picture. :)



rindu gilak nak makan biskut ni. like a hell. sekarang dah tak nampak sangat biskut ni. entah ada entah takde. aku pun tak tahu. last yang aku ingat, aku makan dekat Shah Alam. and after that takde memori langsung pasal biskut ni.

err, apa nama biskut ni ea? haha.yang aku tahu, dekat atas biskut tu ada kaler warna warni macam apa je. dan bentuk bintang! disebabkan yang bahagian atas tu bergula dan manis sikit, maka dulu aku suka gigit bahagian atas tu. yum3x.

ok, tamat cerita sudah. aku penat macam apa je. baru selesai edit kertas kerja. lepas ni nak siapkan lab report bio pasal reproduction of flower bla bla bla. then nak baca slide SSK 1000 bla bla bla then kimia then ................................

sleep tight. nyte

1 ulasan:

Unknown berkata...

biase suka hisap yg kaler2 tu dulu sebab manis. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...