Khamis, 8 Disember 2011

~ Banquet Hall & wedding

assalamualaikum.


pada 3 Disember 2011, aku dengan kengkawan pergi ke Banquet Hall dekat UPM untuk attend majlis perkahwinan sepupu aku. disebabkan aku pun study dekat UPM, maka nak ke Banquet Hall memang agak mudah dan hanya mengambil masa dalam 4-5 minit cenggitu je.


apa-apa pun, jom layan gambar majlis perkahwinan yang bagi aku sangat grand dan kerlasss!!




ketibaan flower girls seramai 6 gadis yang comel-comel belaka. bajet kekwat la ayat kau. semua flower girl ni anak kepada sepupu-sepupu aku. baju flower girl sangat ketimuran dengan warna emas menjadi pilihan. memang sangat cantik dengan bunga yang dorang pegang dan tabur ke sana sini.


ketibaan pengantin yang ditunggu-tunggu. pengantin datang pukul 2 petang. tehee. aku dengan kengkawan datang pukul 12.30 tengah hari cenggitu. tapi tak tunggu lama mana pun sebab masing-masing berborak sakan. tapi berborak dalam gaya yang sopan. masing-masing bajet sopan dan baik sebab majlis berlangsung dalam dewan dan bukannya dalam kelas di KAE yang mana semua orang boleh terjerit terlolong.



persandingan sangat grand dan sangat lawa!dengan semua flower girls duduk di sisi pengantin. baju dan setting perkahwinan dengan pelamin semua, memang meletop. aku suka gilak dengan pilihan warna.


kek 3 tingkat. aku pun nak buat kek bertingkat-tingkat la bila aku kahwin nanti. eceh wah! memang kenyang nok kalau kek bertingkat-tingkat. dan selepas itu, acara tepung tawar kedua mempelai berlangsung.

even sebelum tu, aku dengan kengkawan dah makan, tapi kitorang decide untuk makan lagi. nasi beriyani dia dengan ayam rempah dia memang la terbaik dari ladang. memang buat aku bertambah-tambah je. aku bukan tambah nasi pun. tambah ayam je lebih! heh



cendol dengan kuih muih dia pun memang sangat menyelerakan. :)



sebelum balik,  mengambil gambar di Banquet Hall adalah wajib bagi sesiapa yang gilakan gambar dan flash! aku dengan kengkawan aku memang sangat suka akan flash itu. lepas amik gambar dengan kengkawan, aku tak boleh balik lagi sebab nak lepak dengan sepupu-sepupu dengan keluarga terchenta. Khobib pun tak boleh balik sama sebab kereta tak muat kalau nak masukkan dia sekali. :P

dan selepas itu, aktiviti ber-flash sana sini adalah aktiviti wajib di majlis perkahwinan!!




my outfit, baju melayu turqoise, samping dan kickers.



overall, the wedding really outstanding. I love their fashion and style, music, food and others. tetiba aku rasa nak kahwin la pulak. bwahaha. tapi aku impikan perkahwinan dalam taman. dengan bunga, cuaca yang cun. hope it will be perfect bila sampai masanya aku berkahwin. #tibojah!


ini bukan marka aku. just my luvly cousin. tehee. she's just 14 but i think she can be a great model. okay, gtg. have a nice day ahead and babai! kalau tak boleh komen kat sini, feel free to follow my twitter.


@IncheVampire



daa~








16 ulasan:

Syira Lokman berkata...

cantik wedding! ^_^
hehe..kmu style lah !

jibangyeon berkata...

kenapa macam pernah dengar banquet hall and macam pernah pergi.? hehehe entahlah saya pegi banquet hall lain punya kuttt.

Unknown berkata...

wah,wedding dekat UPM ye.dah follow twitter kamu

cik gojes :) berkata...

peLamin sangat Lawa !! nice3~

Nazrul Ashraff berkata...

@syira ~ kan??? haha., thanks sebab puji.

Nazrul Ashraff berkata...

@ yun ~ haha, tak tahu. tak tahu kat tempat lain ada ke tak banquet haall.

Nazrul Ashraff berkata...

@rozuan ~ iyap. wedding dekat UPM.

Nazrul Ashraff berkata...

@cik ~ iyap . sangat.

syakirahmn berkata...

kalau knuri, mmg wajib ambik gamba sana sini XD

Hafiz Hafizol berkata...

erm.. yg paling bawah tu, CUN.. hehe.. :P

محمد رازيق berkata...

study upm yeK?? sma lah.. slamkenal.. free2, jmput singgah blog. Kisah Harimau, cicak dan manusia :)

Khairi Fakhri berkata...

she's 14?! OMG she looks like she's 24! hee~ :D

Nazrul Ashraff berkata...

@syakey ~ yap. betul3x/./

Nazrul Ashraff berkata...

@hafiz ~ jangan nak gatal sangat

Nazrul Ashraff berkata...

@raziq ~ eh? UPM jugak? heh.

Nazrul Ashraff berkata...

@keyri ~ she's adorable okay

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...