Khamis, 8 September 2011

~ physic is killin me.

assalamualaikum.


selesai sudah paper fizik untuk ASPerians untuk sem 1. dah tak pandang dah pengenalan kepada mekanik. lepas ni tunggu je la fizik sem 2. azam untuk sem 2 ialah


:: belajar sungguh2 subjek fizik.


:: buat study group beriban banyak sampai lebam.


:: pergi bilik discussion grup dekat library sampai librarian rasa bosan sangat pandang mua kitorang.


semalam, dah habis and wassalam dekat paper Agric and paper English. tapi kan, haila, paper english itu kalau melibatkan grammar, memang la aku ni lemah tahap yang amat. malu sungguh2 dengan budak darjah 6 yang fluent cakap english.


aku ni? emm, macam apa je la kan bila melibatkan english ( alasan Nazrul je tu.. sebab dia memang sedia lemah English )


untuk paper Agric, bahagian essay tu memang beriban sungguh2 aku jawab. haha. tetiba teringat paper Sejarah masa zaman sekolah dulu2. beriban menjawab sampai lenguh tangan. sakit jari2 sampai nak mintak kena urut. 


ayat aku tulis macam mintak pelempang kan? haha. abaikan je la. tetiba hari ni aku nak tulis gaya lain pulak. bwahaha. 


esok pulak, ada paper biology dari 10 pagi sampai 12 tengah hari. paper bio sangat la challenging sebab banyak nak kena baca. kadang2 lagi la terasa lost macam kena campak kat dalam Danum Valley yang terkenal dengan nama lost world tu.


hopefully boleh la aku jawab paper bio tu sebab aku nak kena achieve high pointer. aku nak challenge orang2 lain. heh. aku nak tunjuk orang SMK macam aku pun boleh buat. orang yang senget macam aku ni pun boleh dapat high pointer.


Amin ~






p/s




untuk ASPerians, even korang tak baca wish aku ni, good luck weh!

6 ulasan:

FR berkata...

paling cek tak reti, fizik -.-"
bio ngn kimia leh tahan lg
arab lg senangggg hahaha

tapi orang senget sedunia cm kita mmg terer , cuma tak all out aje . heeee
moga berjaya ye!

Amanie Khairunnisa berkata...

gud luck nazrul wehh.

btw sape bdk darjah 6 yg fluent english tu ? haha aku nk mintak tunjuk ajar sket

Syaza berkata...

Assalamualaikum(: Lama tak singgah mengomen kat blog kau kan? Maaf menyepi, hee :D Now dah free sikit sebab dah habis trial dah.

Chill lahh Nazrul, jangan tension-tension ye (: Good luck for your Bio paper nanti. Sesiapa pun boleh berjaya kalau ada azam yang kuat. Kau boleh Nazrul(:

p/s. Some people dream of success, while others WAKE UP and work hard at it - Anonymous.

^^ Take care!

Nazrul Ashraff berkata...

@raihana ~ haha... fzik is quite okay

Nazrul Ashraff berkata...

@amanie ~ aku main tulis je.

Nazrul Ashraff berkata...

@syaza ~ thnsk 4 da advice

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...