Jumaat, 16 September 2011

~ muka-muka gembira. happy moment once in our life.

assalamualaikum.


semua orang suka tersenyum. believe me! senyum dengan cara yang tersendiri. well, mestilah kan!! setiap orang akan ada cara senyuman yang tersendiri. sama ada senyum dengan ikhlas ataupun terpaksa. let's see some senyum way yang betul-betul menarik perhatian.





budak-budak. haisy! i miss all those senyuman. diorang memang la tak berpura-pura bila senyum. some people might say, ' budak-budak tak pandai menipu' haha. agree with it 100%. even sometimes, 'isy, budak-budak ni memang nak kena' but when they're smile, when they're make a joke. semua masalah pun boleh lupa. haha.





okay. this is Said. i mean, Said yang pakai cap and the rest aku tak kenal. haha. ( gila ayat mintak penyepak ) actually, aku main curik je gambar ni kad album Said. nanti bila dah post entry ni, baru aku mintak kebenaran kat dia. as what I had say, heh. senyuman is come with different type of senyum. a lot of variety. best kan? kalau senyuman tu sama. pfftt, there is no such word I can describe la. yang penting, even once, kita kena lah tunjuk muka gembira. HAPPY FACE! senyum macam Said. Happy je kan?





ni pulak Syadza Norizan. heh. dah kira macam sibling aku dekat ASPer selain Haiza Kah. aku kenal diorang masa hari orientasi when aku jadi ketua kumpulan and Syaz jadi penolong aku. and after that, kitorang terus rapat. wei Syaz! ni namanya senyuman artis. haha. senyuman pergi holiday. bak kata aku sendiri la, senyuman orang-orang pemes naik lamborghini. well, as I said before, SENYUM! even kau rasa benda tu paling annoying dalam hidup. but who care! and everyone is know pasal fakta yang ni, kalau senyum guna 18 otot jeee! then, apa tunggu lagi. smile guys! heh. 





and this is me and my cousin back in, err, err,  entah la. aku pun tak ingat sangat bila gambar ni diamik. 1999? 1998? ke 2000? but it was a nostalgia la. haisyy! rindu zaman kekanak when kita semua tak payah fikir pasal kerja sekolah. asik fikir nak main je. esok nak main apa? esok nak main apa? kejar-kejar? police and thieves? sorok-sorok? lumba lari? 


rindu kan? with all those and these segala kenangan. haih. sekarang nak jumpa diorang pun susah. jumpa masa raya. setahun sekali. tu pun sehari, 2 hari je. dan hari-hari yang lain, busy dengan kerja, esaimen, study.........


haha. aku rasa cukup la post aku sampai sini. nak siap2 and teman kawan aku pergi Pavilion sekejap before meet Syaza and Barney this evening dekat kolej. ah! i miss them sooooo much!


p/s
barney kata dia bawak ketupat palas. heh. and tomorrow is a SUARA KAMI KONSERT. can't wait it.  

7 ulasan:

Kak Long berkata...

sy sukaaaa senyum. tapi kalau takde mood...memanglah muka macam cekodok basi. cekodok basi pon nak muntah tengok muka sy kalau sy takde mood agaknya. bahahaha


btw, setiap kali sy klik kat page blog kamu ni, mesti ada pop up satu window mcm spam je.. knape eh?

:: cikNuurul :: berkata...

comel senyum budak2,.geramm je tengok,.hehe,.senyum la,takperlu kata apa-apa,.kalo senyum,tanpa suara pon dh ckup mmbuktikan kita ni seorang yg ceria,.hehe,.

Nazrul Ashraff berkata...

@ceri ~ tak tahu la. heh.,

Nazrul Ashraff berkata...

@mia ~ err,,

Nazrul Ashraff berkata...

@cik ~ haha.. tu jangan cakap la..

syakirahmn berkata...

budak2 comelssss mmg semua pun suka lg lg kalau diorang sengih2 senyum2 happy je... :D

Nazrul Ashraff berkata...

@syakey ~ betul3xs ;0

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...