Ahad, 27 Februari 2011

~ date with family.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


heya everybody! masa aku buat entry ni, dah pukul 11 malam. melayan twitter sambil menghadap survivor. wiii. survivor, I love that after all and tonight is the finale. pewiit. the hot damn good yo!


date with family.


hari ni all family kumpul together and kitorang decide makan kat luar. maksud aku, bukanlah makan kat restaurant mahal gedabak besar sana sini. when aku cakap, makan kat luar, ha-ha. makan kat beranda luar rumah je. 


hari ni totally western vs eastern la.


eh? ada ke ayat cam gi-tu. kah kah kah. paper je la. aku punya jargon, suka hati aku ler. ngeh3x.


sis aku masak burger superb ting tong. abang ipar aku and bini/sis aku masak mee. pewwitt. this night is super awesome. :)


lepaking with family. wiiii. :)

seriously, yes*angguk kepala* ha-ha..aku rasa nanti kalau aku dah kahwin, aku pun nak buat cam gi tu. kah kah kah. imaginasi melampau! result spm pun belum keluar lagi, dah berangan segala bagai. wah! enak ye kau, otak berpikir. :p

pape pun, it's is good and I suggest to all of you, to do that thing with your family. :) lepaking with family and makan kat luar. ha-ha. kalau nak lagi syok, bawak candle sekali. buat candle light! mantap!. :))

btw, ahah! almost forget, siapa yang nak join bloglist the most superb vampire, boleh klik sini.


segaala terma dan syarat boleh klik situ. right klik is cun! 4 spot left for the bloglist and it's permenantly selama 1 tahun! wiii. kalau rasa best, aku akan promote entry kau orang kepada umum.

tu je aku nak bagi tahu .:D

have a nice day! 



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...