Isnin, 30 Disember 2013

First day . 2 paper. End!

assalamualaikum.

alhamdulillah. tamat 2 paper untuk sem ni which is Ekologi Sumber Rekreasi and Survei Hutan. Ekologi was so so la. Survei pulak kepala otak berpinar pandang lama sangat rajah kontur. soalan untuk dua dua tu quite okay. takde la hardcore sangat. -,- tak hardcore pun still terasa macam apa je bila nak jawab.

"eh, betul ke jawapan ni?"

"eh? kenapa macam pelik je jawapan dia."

-,-

biasa la tu. setan memang gemar buat hati aku ragu-ragu dan keliru serta was was nokharom. tapi tu la gunanya semak semula. nasib baiklah Survei Hutan tu aku semak balik, kalau tak sia-sia je aku buat jawapan salah. kadang-kadang aku macam salute jugak dengan budak-budak yang boleh jawab exam shing shong sheng shong sheng tengok fon, slide slide sepam dua untuk tengok jawapan *eh?*, lepas tu terus keluar tanpa semak. memang terasa nak salute doink toink sebab hebat dan bijak pandai.

at least, at least, semak la sekejap sebab tak mati pun kalau kau semak benda alah tu. kau takkan jumpa da paper tu buat selama-lamanya. lain cerita kalau kau repeat paper tu la. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. I was like -,- , okbai kalau aku kena repeat paper. berdoa sungguh sungguh aku setiap kali nak jawab exam atau study sebab nak ilmu tu berkat and supaya tak repeat paper banyak kali.

next paper aku ialah Inventori Sumber Rekreasi which is Khamis ni. dan ianya malam. :3 aku harap soalan Inventori tak buat aku sesak nafas, -,- well Inventori selalu buat semua orang bersungut and sesak nafas dan duduk tak senang. akan duduk senang la kalau dorang slide slide check it out jawapan dekat fon. I hope this Inventory thingy will be fine for us. :) lets pray guys!

jadi, akan ada beberapa hari free untuk bersenang lenang. KAH KAH KAH. dalam mimpi je la kau nak bersenang lenang macam badak Najrul. till we meet again in the post! babai :)

thanks for reading

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...