Rabu, 10 Oktober 2012

first test in my degree life.

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.

sekarang da mula masuk week 5. week 5 kat UPM as a degee student. sekejap jak da minggu ke 5. sebelum ni, masa zaman asasi, aku rasa week 5 tu, terlambat la rasa nak cecah. haha. I miss my asasi moment. zaman kegemilangan katanya.

so, here we go, esok, first test aku akan berlangsung and paper tersebut ialah STATISTIK BAGI SAINS GUNAAN. i hope it will goin well. Isnin next week pulak, aku ada kuiz KENEGARAAN dan test BBI 2421.

yes. I hope everything will going smoothly. dup dap woi! hahaha. aku nak rasa jugak pointer 3.75 dan ke atas. InsyaAllah. I will nailed it. :) sejak dari zaman asasi, aku kempunan gila nak cecah 3.75 itu.

oooo, selain daripada test dan kuiz, aku jugak kena siapkan artikel review untuk subjek TITAS, carik maklumat pasal DASAR BELIA, DASAR WANITA DAN WARGA EMAS untuk subjek KENEGARAAN. nasib baik lah aku punya artikel review untuk BBI 2421  da siap malam tadi. haha

memang broken english je la aku guna. hew hew. takde nya aku nak semak banyak kali, lepas aku siapkan 500 words tu, terus aku print dan baling kertas tu kat petisyen aku. bwahahaha.



pening katanya nak susun jadual belajar. haha. truly la aku cakap, zaman degree lagi susah dari zaman asasi. jadual masa degree memang agak loose sedikit. memang no doubt la, tapi kehidupan untuk degree ni agak far beyond susah sikit. dan asasi itu tersangat la mudah. :)

kay la, aku nak sambung study Statistik aku. nak belajar pasal Bayes Theorem dengan Box Plot dengan Whiskes Plot. haha. jadah macam nama kucing jak. *gelak guling2*

till then,
10 Oktober 2012
1311
UPM, Serdang
by @IncheVampire


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...