Selasa, 15 Mei 2012

#TwtUpCampus

assalamualaikum dan selamat petang buat semua.



TwtUpCampus akan diadakan di UPM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

disebabkan ianya akan diadakan di UPM, gigih ai mengajak kawan-kawan datang ke TwtUpCampus padahal aku bukan organizer pun. tehee.

tapi aku memang suka pun ajak kengkawan aku datang UPM. heh. boleh la usha tempat aku belajar macam mana kekdahnya.

Masa : 26 Mei 2012

Tempat : Dewan Putra 2, Kolej Serumpun , UPM.

kalau kau orang nak tahu, kolej serumpun tu ialah gabungan kepada kolej 12, kolej 14, kolej 15, kolej 16. jadah kalau kau orang carik kolej serumpun dekat signboard memang tak akan jumpa la. haha.

1- macam mana nak ke UPM?

kau orang semua boleh access ke UPM dengan menaiki komuter. turun dekat Stesen Serdang, lalu dapatkan teksi dengan sepantas kilat dan cakap kat pakcik tu.

" serumpun please."

insyaAllah pakcik teksi tu tahu. heh.

bagi siapa-siapa yang menaiki kenderaan sendiri, boleh access ke UPM dengan memasuki pintu 8/pintu stadium (yang paling hampir) ataupun melalui pintu utama (dari fakulti engineering) ataupun dari MAEPS. tak kisah la kau orang lalu pintu mana pun, asalkan kau orang follow je signboard dan carik kolej 12,14,15,16.

2- apa aktiviti yang dijalankan?  * copy paste *



 : Merupakan jualan t-shirt . Hasil jualan akan disalurkan ke dana program .

 with TWITHANDLE | RM30 | Order: KAMI AKAN AMBIL ORDER BATCH KE-2 SEMASA EVENT | Maybank:1550-1494-8710 (Ahmad Kamal) | Bank slip: Twitpic di  atau e-mailkan di kaniaga09@gmail.com | 

Sila nyatakan TWITHANDLE + SAIZ | Untuk post, tambahan RM10 akan dikenakan | Jgn lupa e-mailkan alamat sekali. Sebarang pertanyaan bolehlah hubungi @hjik85.

[Program Derma Darah] Lokasi: Dewan PJSD. Masa: 9.30am - 3.30pm. Ini merupakan program usahasama dengan Pusat Darah Negara. Kepada yang berminat untuk menderma, sila e-mailkan nama dan no telefon anda kepada Xiao Fen dithequeen_xf@hotmail.com. 

[Pemeriksaan Kesihatan Percuma] Lokasi: Dewan PJSD. Masa: 9.30am - 3.30pm. Ini merupakan program usahasama dengan Pusat Kesihatan UPM. Sebarang pertanyaan bolehlah hubungi Xiao Fen di thequeen_xf@hotmail.com.
[Forum Media Sosial: Impak Media Sosial Kepada Generasi Masa Kini] Lokasi: Dewan Putra 2. Masa: 2.00pm - 3.30pm. Ahli Panel dari #Twitterjaya@FaliqFahmie@M_JackSparrow dan @SultanMuzaffarModerator:@adibkhld (MPP UPM Bahagian Penerangan dan Penerbitan).

[Demonstrasi Batik Canting] Masa: 10.00am - 2.00pm. Warisan budaya Malaysia yang kami bawa untuk dikongsi bersama untuk anda semua untuk mencuba. Dapatkan cenderahati menarik di booth mereka.
[Jualan Barangan Terpakai] Lokasi: Dewan Putra 2. Hasil jualan barangan akan disalurkan ke dana . Sebarang sumbangan dan pertanyaan bolehlah hubungi @Ana_Mansor.
[@frinjan Kampus Krawl : Pasar Buku] Lokasi: Dewan Putra 2 (penerbit buku akan diberitahu kelak.)
[@frinjan Kampus Krawl : Persembahan Pentas] (artis akan diberitahu kelak). Sebarang pertanyaan sila hubungi@ZikriArmstrong dan @rizal_everdeen.

[Bengkel Asas Fotografi] Lokasi: Akan diberitahu kemudian. Masa: 10.00am - 12.00noon. Penceramah bagi bengkel ini adalah @yeirKIF dan @FaizalAshrafi dari #PaperbagPhotography. Sekiranya berminat, sila e-mailkan nama dan no telefon anda kepada @GieFie di sofinaazahari@gmail.com.


[Hijab with Style] Lokasi: Akan diberitahu kemudian. Masa: 12.00noon - 2.00pm. Merupakan bengkel bagi menerangkan cara dan tips pemakaian hijab mengikut trend yang terkini. Penceramah bagi bengkel ini adalah @anesscakapbyk
[Break Claps Challenge] Lokasi: Akan diberitahu kemudian. Masa: 10.00am - 12.00noon. Merupakan sejenis pertandingan tepuk tangan berpatern. Anda berani mencuba? Sekiranya berminat, sila e-mailkan nama dan no telefon anda kepada nurulsuhadarazali@yahoo.com.

[Berkongsi Hobi - Haiwan Eksotik] Tweeps @Ana_Rasha akan membawa haiwan kesayangan beliau untuk kita belai bersama. Haiwan apa? Tunggguuu..

[Karnival Keusahawanan Baksis 2012] Program #TwtUpCampus akan diadakan serentak dengan Karnival Keusahawanan 2012 yang dianjurkan oleh pelajar-pelajar mata pelajaran ko-kurikulum berkredit Bakti Siswa Keusahawanan. Senarai gerai jualan akan dinyatakan nanti.


actually, ini ialah anjuran Pelajar Ko-Kurikulum Berkredit (Bakti Siswa, Vokal, Batik Canting), Pusat Inovasi Keusahawanan dan Pembangunan Pelajar, Universiti Putra Malaysia

dan

#Twitterjaya, Komuniti Twitter Malaysia



by the way, makes me wonder. kau orang kena buat kertas kerja tak and kena hadap BHEP tak untuk buat program macam ni? tetiba rasa berminat pulak nak buat. heh.


3- bila dah sampai, apa yang kena buat??



Semasa sampai di #TwtUpCampus, mohon kawan-kawan menuju ke untuk foyer Dewan Putra 2 untuk:
-Mendaftarkan kehadiran.

-Membeli sticker twithandle #TwtUpCampus, jika berminat. (RM2 sahaja. Wang kutipan akan 
diserahkan kepada tabung #TwtUpKaseh).

-Mengambil tempahan #TCTee4Charity (Nota: Tempahan baru juga boleh dibuat ketika hari 
event).

-Memberikan sumbangan derma ikhlas.







jadi, silalah datang beramai-ramai ke UPM. hoho. hopefully kau orang semua dapat memeriahkan TwtUpCampus on that day. aku tak dapat datang sebab ada event lain dekat Tasik Shah Alam. sob sobing sangat. heh.

UPM best wooo! and with this awesome event just make UPM more awesome. 

setiap bantuan anda, didahulukan dengan ucapan terima kasih dan salam ikhlas. :)

@aktiviti  TwtUpCampus  ( more in detail )

let's twittering peeps.

till then. love.

kave down
1808

3 ulasan:

Unknown berkata...

Amboi kemain lagi promote UPM eh? heheh

Tanpa Nama berkata...

awesome bunyinya! :)

Unknown berkata...

haha..... nak join juga la hehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...