Jumaat, 25 Mei 2012

Pemalas.

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.

tadi balik solat, parking motor novo kakak aku, aku nampak 3ekor anak kucing.


actually, diorang tak la seburuk ni, haha. tapi kat mata diorang ada benda aneh. aku rasa kena jangkitan kuman kot. siap berair bagai. ada taik mata bersepah sana sini.


aish. kesian la kucing aku. walaupun aku bukan la peminat kucing *tak minat pun, okbai* tapi aku tak sampai hati la tengok diorang sakit. ye la, aku ni ada sikap humaniti yaang tinggi. #gizzuew~

jadi, aku dengan kadar berjalan-jalan 0.5 km/j masuk ke rumah dan bagi tahu dekat mak aku.



haha. dan aku pun shing shong shing shong jak la dekat mak aku. pastu aku tersegih-sengih macam kerang busuk sebelum masuk bilik.

bwahahaha. sekian entry dari budak pemalas macam sloth dari aku. 

kave down.

1540

lets twittering peeps!



notakaki

ya!! aku memang pemalas. sorry~

3 ulasan:

syakey berkata...

buta la karang kalo letak eyemore wehh!

nak email??? syakey@gmail.com.

Aesya Zealous berkata...

kesian kucing tu jumpe org pemalas mcm ko..hahah

Seri Ayu berkata...

kelakar nya, letak eye mor? haha, alahai..kucing tak dijge bgtu ler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...