Sabtu, 26 Mei 2012

my next plan

assalamualaikum wbt dan selamat pagi buat semua.

my next plan. my next move. hah!

so, this is currently my peliks post. ye la. post pada jam 1.56 pagi pada hari sabtu. bagaikan kekdahnya ai dah takde hari lain nak blog. *paper je la*

so, aku rasa, aku bakal busy sikit untuk masa2 akan datang. tak banyak entry blog dapat dihasilkan. maka, makin kuranglah pageview di blog picisan lagi hambar ini. haha. seterusnya, makin kurang la kekdahnya yang datang blog ai nanti. hewhew.

sangat menyedihkan?



dalam beberapa jam lagi, aku akan ada reunion kelas. theme is Sweet 19. gizzuew yolls! sangat bertema dan aku still terpikir nak pakai baju apa? haha. hambar gila kau ni Nazrul.

hari ahad ni pulak, aku akan pergi mandi manda di lokasi yang masih tidak ku ketahui. haha. dan aktiviti mandi manda itu adalah bersama ahli keluarga ku bersama kaum kerabat yang lain which is saudara mara ku.

untuk rabu dan khamis next week. aku kena pergi sekolah menengah yang amat kucintai. *bekas sekolah actually. heh* untuk buat program matematik dan matematik tambahan di sana. aku berharap sangat la yang aku still ingat math dan add math itu. haha.



then, khamis malam mungkin bergerak ke Kedah menaiki keretapi bersama Haidhar. sangat ber-travel yolls!! akan ke rumah Din. dan aktiviti di Kedah tidak tahu nak buat apa lagi. heh..

sekarang pun dah lewat malam. kepala aku pun dah tingtong. got to go.

till then. love.

kave down,, 0213.

lets twittering peeps!!

@NazrulAshraff93

1 ulasan:

Unknown berkata...

fuyooo penuh keja bro..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...