Ahad, 27 Mei 2012

My Favourite Animal Pal in Madagascar 3: Europe's Most Wanted

assalamualaikum dan selamat petang.

tajuk entry aku pun dah memang straight forward la kan. My favourite animal pal in Madagscar 3: Europe's Most Wanted is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




its the PENGUINS!!!!!!!!!!!!!!!

Kalau dalam cerita Ice Age, ada tupai yang paling bangang. tapi kalau dalam Madagascar, we have this bangang, ceria, bijak , hebat dan sangat coolio penguin. pewwitt!

yes. this superb Penguins selalu buat aku tak kering gusi. kalau tengok aksi diorang dalam Madagscar memang tergelak terbahak-bahak la. heh tengok aksi diorang dalam triller only dah buat aku terfikir.

oh my! I want to watch this awesome movie. Penguin *again. rolling eyes* mesti ada buat lawak bodoh dia tu. haha

even mereka bukan la watak utama, tapi aku still suka dekat watak diorang. sangat ohsem okay. otak diorang memang sangat geliga la. sangat luar biasa. satu ekor penguin memang tak cukup nak ceriakan madagascar. keempat-empat penguin ni mesti ada bersama untuk buat Madagascar lebih ceria.

dan aku mula tergelak bila bayangkan aksi diorang.

ni yang aku memang tunggu gila-gila dekat Madagascar 3, Europe's Most Wanted. heh lagi-lagi masa tengok triller dia, those animals kena kejar dengan seorang perempuan macam orang gila tu dan yang bawak kenderaan itu ialah penguins(s)

haha. mesti lawak gila nanti.

dulu diorang bawak kapal terbang pun macam hapa je and diorang punya ketua paling sangat hebat dan tak serius langsung! haha. that's paling awesome!! Penguin yang aneh tapi selalu menggelikan hati aku.

sangat tak sabar nak tengok dia punya Pre Screening of Madagascar 3.  *if I get it :) please give it to me!!!!* wink wink wink. heh. bagi siapa2 yang tak tengok dia punya triller lagi, cuba kau orang check it out aksi penguin dalam ni.


seriously people. haha.

okay, i must admit it. not only the penguins yang sangat cool dalam triller ni. all those animals sangat cool. Alex dengan King dia *kononnya, hee*. Marty dengan gaya sarkas dia. menwhile Melmon dengan leher panjang dia, yang selalu buat aku gelak tanpa aku sedar. bwahaha. dan juga Gloria. haiwan paling selamba dalam Madagascar.

but, haiwan paling aku suka is The Penguins. hee. :)

apa pulak korang punya watak peberet? mesti ada kan? lets share with me.  heh. this Madagascar * I bet* takkan pernah hilang dia punya peminat. yes. betul, betul, betul.

kay guys. till then. love.

lets twittering peeps buat siapa2 yang taik twitter!!


1 ulasan:

Aizat Hamdan berkata...

pakat ramai2 tgk cite ni..serius nnt dlm cinema golak2.. HAHA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...