Khamis, 12 April 2012

~ touche'

assalamualaikum.

somehow, entah macam mana, kalau kawan kau buat hal atau buat taik atau buat perangai dengan kau, entah kenapa kau rasa touche' sangat. padahal dia just buat perkara yang remeh temeh je. tapi kau tetap rasa butthurt gilak macam dia ada buat semething big dekat kau. macam dia ada buat salah yang maha besar dekat kau.

apa yang aku boleh katakan, that's what we call a friend that we are really close. bila kau rapat dengan seseorang tu and tiver je dia buat perkara tak senonoh dekat kau even tak la sebesar mana pun, kau tetap akan touche'

dulu, masa zaman sekolah menengah, aku pernah touche' dengan best friend aku hanya kerana dia tak nak temankan aku amik cupcakes coklat. haha. bila ingat balik, mesti kelakar. motif aku nak merajuk bagai? entah. hanya mampu angkat bahu. tapi as apa yang aku cakap, kitorang dah rapat gila nak mampus, sebab tu aku cepat touche'

sama jugak macam kawan aku tu, touche' bagai sebab aku tak reply mesej dia. hampeh punya kawan. kekeke. apa-apa pun, dalam meongkah arus kehidupan *gizzuew BM kau Nazrul* kita need change. yes, I really need change. Allah only show the path and lead us but we need through the path by ourself. somehow.

yes, somehow.

ok, got to go. nak bersiap-siap ke kelas Organic Chemistry yang terakhir sebelum presentation next Monday. have a nice day ahead. thanks for reading. babai.

p/s
kalau siapa2 ada twitter, let's tweet tweet together.

@IncheVampire

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...