Jumaat, 13 April 2012

~ kitab terfaktab

assalamualaikum.



aku rasa buku ni dah lama. aku je yang baru nak baca. haha. first time aku nampak buku ni masa Konsert Suara Kami which is last year la kat booth2 yang disediakan. masa tu pun, ada Ulii Azman. 

tapi, tapi, tapi,  masa tu , aku tak tahu pulak dia tu Ulii Azman. haha. padahal aku follow dia gak kat twitter.

aku baru baca 4 story dalam ni. semuanya best! aku yang baca pun dah terawang-awang. haha. bukan sebab berangan ke apa. tapi sebab buku ni memang sweet and bagus la. memang boleh bagi informasi tambahan dan kepada mereka-mereka yang rasa tindakan cinta mereka bodoh.

aku suggest gilak kat korang untuk beli buku ni. tapi hari tu, aku nak beli dekat MPH Midvalley dalam usaha untuk mengahabiskan kupon 1 Malaysia, tapi tak jumpa la pulak. kesedihan melampau. T_T

buku ni pun, aku pinjam dari Asfa~ tehee. 


Thanks Asfa for the book!

and more information about this book, 


ok, babai! 

on 14th April 2012, don't forget to visit Seven street writers at this link because we have something special for you guys. ;)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...