Sabtu, 28 April 2012

Pan Pacific Hotel 2012



assalamualaikum wbt.

kekdahnya, Nazrul tak habis update lagi pasal Malam Gemilang Putra 2012. ahh, gasakla. somehow aku rasa, ini blog aku, so, sekati aku la kan nak tulis apa. somehow, aku rasa, blog ni untuk tatapan umum, so, apa yang kita post, kena la relevan dengan target pembaca.

but, lately, somehow, aku rasa, this is my blog. aku nak tulis apa yang aku terpikir dalam kepala otak aku. bukannya nak tulis, APA yang ada dalam kepala otak pembaca. alaaa, tahu sangat. dalam kepala otak pembaca sekarang ni haruslah nak tahu pasal BERSIH 3.0

jadah wajah.

tak payah amik tahu sangat. mine your own bussiness dan tatap berita jam 8 tv3 malam ini dengan sepuas-puas hati anda. cut the crap. heh.

kembali ke Malam Gemilang Putra 2012. MGP 2012 ni dah berlangsung lama pun actually. so, sekarang aku nak cerita pasal makanan dia pulak. *haruslah ada sesi mengomen makanan. ye dak?*

untuk dinner tu, okay je la.

aku frust dengan ayam dia. sumpah! disebabkan aku ni penegar ayam yang kuat, jadi aku rasa ayam dekat SLOW ROCK lagi sedap dari ayam berempah Pan Pacific Hotel.. okbai.

untuk permulaan, kitorang dihidangkan dengan SUP ASPARAGUS BERKRIM.

bagi aku la. sup tu lebih kurang sama je macam sup kat PIZZA tu. cuma yang PIZZA tu lebih berkrim sampai kau cepat rasa muak. but, yang this ASPARAGUS, not so bad la sangat. quite okay actually. :)

aku ye ye je masa pandang menu. tapi masa makan, memang tak la aku tahu apa nama makanan tu. apa yang aku tahu masa tu,

" I'M DEATH STARVING AND I JUST WANT TO EAT!"

ooh yeah bebeh. bila dia dah suruh makan tu, emm, apa lagi, memang melantak habisan la.memang tak la aku nak amik gambar masa makan. nanti ada orang cakap aku jakun pulak kan.  tapi, ada la jugak makhluk Allah yang tak habis2 mengomel. naik bingit telinga aku. sheshh. kita datang untuk makan okay. sesi mengomen di kemudian hari. hah! kalau nak komen sangat, apa kata kau buat la satu entry khas macam ni. pftt.

dan sejujurnya, 23 are sucks. please. boleh jaga manners tak. muka dah elok tapi perangai macam taik. hello, please la, please la. jangan nak memalukan nama kolej boleh tak. nak jual minyak bagai. *pengsan*

but seriously people, i'm feel really loser. loser much.


aku rasa tu je kot. aku dah lapar nak mampus. till then. adios dan Assalamualaikum.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...