Ahad, 29 April 2012

Final Week

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.

kekdahnya aku baru lepas 2 paper untuk final aku which SSK 1000 dan juga Pyhsics03 yang berkaitan dengan magnetism, electric dan juga electronic. sejujurnya aku katakan, ASPER, you are sucker sucks sebab pilih this kind of week untuk exam.

hello, minggu ni dah la ada PESTA BUKU ANTARABANGSA dekat pwtc. oh, shessh. aku tak pernah missed pergi pesta buku since aku form 1 lagi. and eh? takkan la nak missed jugak tahun ni. :(

mungkin tak perlu nak buat emoticon aneh dan pelik la Nazrul. haha. psiko sangat.

The Avengers pun keluar minggu ni jugak. lagi la kau rasa loser kalau kau tak tengok lagi padahal orang lain dah sok sek sok sek tengok The Avengers. Gee Gee dapat Pre Screening The Avengers *aku dah mention kat kawan aku nak dekat sejuta kali, haha* so, korang ialah orang yang ke 1 juta satu. gasakla ada ke tak 1 juta satu.

exam aku sampai jumaat ni. aku still ada paper Agric Business, Statistic, Organic Chemistry dan juga biology yang super duppa susah sangat.

bila la pulak nak tengok The Avengers. minggu ke 2? minggu ke 3? oooo, terasa semacam aku la manusia paling lembab kat dunia ni. sob3x. tears drop. sangat!

walaupun sekarang minggu exam. tapi aku still tegar bermain Galaxy Life. *tangan ke dada mata ke atas* dan tadi layan naruto sampai pukul 8.30 pagi. kekdahnya ai tak tidur dari malam tadi. haha. bak apa yang aku kata kat kak Syazwani yang suci kudus itu.

" asalkan pandai bahagi masa"

yesza. *angguk kepala berkali-kali* yang penting masa. ooooooooooooo, masa. eh? dah pukul 5. okbai. ada hal yang perlu diuruskan dengan kadar kelajuan cahaya. #gizzuew

so, here we go, sila doakan aku untuk upcoming paper agar aku berjaya mendapat pointer yang tinggi. amin~


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...