Sabtu, 28 April 2012

Pai Pai tak bersalah dan Jaja si konos.

assalamualaikum.



malam gemilang putra 2012. atau kau orang semua boleh panggil dia sebagai MGP 2012. MGP berlangsung dekat Hotel Pan Pacific 2012. in this picture, aku dengan Jaja. A really godd friend aku kat UPM.

malam tu, Jaja menang anugerah Tunas Cemerlang which is anugerah itu untuk pelajar-pelajar asasi. tahniah untuk Jaja!!!!!!!!!!!!!!!!! aku jeles weh sebab tak dapat piala. T_T

kekdahnya sebab tak mohon maka memang tak menang apa2 la kan Nazrul. haha. actually, aku nak mohon  mula2 untuk anugerah Tunas Cemerlang tu, tapi Ya Allah, memang malu la kan nak isi application form tu sebab aku ni dah la konos. =.=' tak aktif. =.=' and again. how come la nak mohon. heh

tapi, actually, aku menyesal sebab tak mohon. =.=' haha

tapi, takpe la, benda dah berlalu pun. untuk degree still boleh memohon lagi!. ngeh3x. just tak sabar tunggu degree and masuk segala bagai aktiviti yang aku suka.

ehem, ehem, ehem. apa2 pun, kira okay la si Jaja yang menang sebab aku tahu dia memang aktif pun dengan aktiviti kolej. pfft. kalau orang lain menang memang aku tak dapat terima kenyataan. haha. #jahatgila.


amik feel pegang piala Jaja. haha. nak tunggu tahun depan lama lagi. hehe. kekdahnya kau yakin je Nazrul dapat grab satu piala. azam aku is, sepanjang aku belajar kat UPM ni, aku nak grab satu award untuk aku banggakan dan show dekat family aku yang aku bukan excellent sampai zaman sekolah je.

mungkin tak perlu nak mensi sangat Nazrul. haha. *terasa bangang kejap*


Jaja, abang alip dan aku.

secara amik mudahya la aku cakap, sekretariat kebajikan la yang buat aku, Jaja atau siapa2 pun aktif kat asasi ni. 

just name it,

BBQ, GB Recycle, Bilik Dobi, Wildlife Charity and bagai lagi.

there's a tonne of jamuan sebab hasil dari duit kebajikan yang kita semua kumpul sesama. eh, tak, tak, tak. jangan salah tafsir. duit kebajikan yang kitorang guna untuk buat jamuan tu ialah duit daripada Tajaan yang kitorang dapat untuk segala aktiviti.

contoh, dari Wildlife Charity, dapat tajaan 850 hinggit. so, kira berbaloi la kan. :)

duit untuk bantu pelajar telah pun diasingkan terlebih dahulu.

apa2 pun, again,. tahniah buat Jaja, juga tahniah buat budak2 lain yang menang anugerah pada malam tu. * tu pun kalau korang baca blog aku la, haha*

malam esok, aku dengan Jaja ada interview untuk KKM. semoga semuanya berjalan dengan lancar. and bila aku tengok budak2 kelas aku yang pergi interview esok, ramai jugak actually. heh, Aizat, Khokhai, Haidy bla bla bla. 

aku rasa tu je kot. heh. till then. selamat malam dan Assalamualaikum.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...