Rabu, 4 April 2012

~ just finished

assalamualaikum.

entry di jam 4.13 pagi. absolutely, i'm really tired. this Tuesday * I mean yesterday* really make my mood really swing. begin with my headache yang sangat tak boleh belah. memang membuatkan mood aku terbang macam tu je.

lepas tu, entah macam mana, aku buat benda bodoh, one person is just get away from me. aku mesej pun, budak itu reply macam apa je. * reply macam taik? wujud ke ayat tu?* masa tu kepala otak aku memang macam nak meletup. jadi, siapa-siapa yang tegur pun, memang aku buat muka ketat. aku pun tak tahu kenapa, but these two days in a row, kepala aku sakit. migrain? aku harap-harap bukan. jadi, aku memang mintak maaf sangat siapa yang ter-swing sekali and touche' dengan sikap aku pagi tadi. *maybe I should say semalam? tehee*

benda paling bangang berlaku hari ini ialah aku ingat 4 April 2012 is an holiday. *pardon me?* rupanya bukan rabu ini. it is RABU NEXT WEEK baru cuti!!!!! damn hurt gilak. ingatkan rabu ni cuti, so aku pun lenggang kangkung tak baca Fizik, slide kimia pun tak buat. end up, aku layan The Vow.

then, bila tahu rabu ni tak cuti, semuanya jadi messed up.

1- BARU JE NAK BUAT SLIDE KIMIA, TIVER JE ADA MEETING AGRICULTURE BUSINESS.


2- MEETING AGRIC WENT TILL MIDNIGHT. T_T


3- SAMPAI BILIK TERUS BUAT SLIDE KIMIA PASAL ALKENE AND CARIK BERSUNGGUH-SUNGGUH PASAL TEFLON. *not tylon, err, tylon tu apa????????*


4-DONE KIMIA PART, BUAT TUTORIAL FIZIK PASAL MAGNESTISM.

and now is 4.20 in the morning. not sleep yet with my fon always ringing because of the message that keep repeating get into my fon from gee gee and Haiza. so, right now, aku just nak tidur dengan bersungguh-sungguh dan mahu tidur dengan sangat gigih. nak amik Miju dalam almari dan tidur.

goodnyte semua. ;)



1 ulasan:

nina berkata...

Sabar itu sebahagian daripada iman. Hehe.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...