Khamis, 5 April 2012

~ sakit kepala. again n again

assalamualaikum.

hari ni, 5 April 2012. kepala aku dah berdenyut seawal jam 8 pagi. psiko sangat! haha. ni pun aku online kat library and bawak laptop.


sakit kepala aku, makin lama, makin psiko. aku memang tahan tak nak makan panadol. tak baik untuk kesihatan. yes! sangat tak baik untuk kesihatan. tapi, pagi tadi, which is hari keempat aku sakit kepala, aku da start makan panadol.

bukan apanya, sebab hari ni aku ada presentation pasal Sweet Zea Mys. 


aku kena present pasal product ni. actually, aku dilantik untuk menjadi ambassador at first. tapi lepas tu, diorang tukar aku jadi Marketing Executive. :) pewiittt! psiko sangat. kalau orang dah bagi tu, terima je la. kekeke.

dengan kepala aku yang berdenyut macam sakai, plus makan panadol macam takde kesan. hopefully, aku present nanti sangat flawless dan tak buat muka. haha. hopefully~

next upcoming event

shopping for MGP.

p/s
buat masa sekarang, aku telan choki2 untuk release aku punya sakit kepala. makan dalam library? coolio sangat. haha.


anda memang sweet. ;)

1 ulasan:

YattAkasah berkata...

kdang2 klu cik yatt pning pale mkn ceklet pon leh ilangkan pning..yes ..pnadol sngt tak ok..ce bnykkan mnum air masak keh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...