Jumaat, 9 Mac 2012

~ PABM 2012

assalamualaikum.

tahniah buat Fathiah Ibrahim yang telah mengharumkan nama negara kerana telah menang Pertandingan Pidato Antarabangsa Bahasa Melayu kategori Nusantara. :) . malam tadi, bila tahu Che Yah yang menang, gila aku rasa teruja. haha. rasa bangga gila kot sebab Che Yah dari kolej aku. dan yang buat aku bangga gila nak mampus sebab aku kenal jugak dengan dia. even tak berapa nak rapat sangat dan jugak kurang bergosip dengan dia, tapi yeah, aku kenal jugak dengan dia.

apa-apa pun, aku agak terkilan la jugak sebab tak dapat pergi PICC untuk tengok secara live. aku tak tahu la pulak UPM ada sediakan bas untuk pergi PICC. T_T dah la kat bilik TV pun, budak-budak pun entah tengok cerita apa. sakai dan tak supportive.

kang aku panggil bangsat rasa macam tak relevan la pulak sebab bilik tV memang bilik umum. sabar je la. Che Yah menang 15k! woot woot. hebat gila kot. dulu Oso menang 10k. hoho. memang kayo la diorang semua.

ucapan sekalung tahniah again aku bagi dekat diorang atas kejayaan yang mereka tempa. untuk tahun sebelum ni pun, iaitu tahun 2011, abang amir dari UPM menang untuk kategori yang sama macam Che Yah. hoho. UPM memang hebat!! ;D

harap-harap kejayaan itu akan berterusan. amin. :)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...