Jumaat, 20 Januari 2012

~ picture of Desague.

assalamualaikum dan salam lepak melepak.

untuk entry ni, aku malas nak update apa-apa sangat, sekadar cukup syarat untuk update belog je. ye la, belog picisan macam aku ni mana ada yang nak masuk hari-hari. maka dengan itu, kaedahnya aku sangat gigih men-kopi- dan men-paste gambar-gambar dari album facebook kepada belog tersayang

bring it on bebeh!!!



ya!!! kami sangat teruja mengambil gambar secara beramai-ramai. so, here we are. we have Napi from left. then Acepa, aku, Barney, Pika, Haidhar and the last one is Merd. gigih mengambil gambar secara beramai-ramai di bukit ekspo selepas gigih melakukan iklan komersial untuk kelas bahasa inggeris. walawei, korang semua memang gila kamera kan? bwahaha.

what is Desague itself actually? hah! yang tu korang kena carik dekat internet sendiri. aku pun tak ingat dari bahasa mana aku cekau tu. Desague ialah kind like name of grup yang disertai oleh beberapa orang budak sememeh yang selalu buat study grup. heh! tibo jerr aku cakap macam tu.

takde la, just kiddin. Desague tu ialah kumpulan study grup aku. bila nak dekat test atau exam, masing-masing mula lah gather around and try study in a grup. but since we already have this Desague thing, so we actually do not have any issue. we just,

" hei korang, petang ni lepak kat library. Barney, jangan  lupa tempah bilik discussion kat library."

as simple as ABC. actually, ada lagi ahli kumpulan Desague yang takde muka diorang dalam tu. macam Naqi, Acap, Din, Atika Salehuddin, Izatul, Nabihah etc etc etc. not too many members in this Desague, just so-so tak lebih dalam 13 orang pun member Desague ni.

dan dalam perancangan kitorang

1- jamuan!!!!!!!!!!!!!!!

2- rombongan!!!!!!!!!!!!!!!

yeppy! aku memang tak sabar nak buat all those thing tu. sangat seronok okay. :D apa-apa pun, mari kita tidur dulu wahai Nazrul. dah pukul 3 pagi ni. heh. tapi nasib baik esok kelas start pukul 3 petang till 6 petang JE. and after that fellas, takde kelas till Wedenesday.

selamat malam semua. assalamualaikum.

2 ulasan:

AnakPakZohar berkata...

untunglaaaa ade groupp.. huhu.. btw. desague.... unikkk.

FR berkata...

jamuan tuu mcm benda plg wajib ada pulak utk sapa2 pn, hee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...