Ahad, 8 Januari 2012

~ homme.

assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat pembaca yang kiut miut!

homme. finally aku sampai jugak dekat rumah tercinta dengan selamat. misi lepak dekat homme is

:: nak makan banyak-banyak

tahu tak, sejak aku duduk kolej ni, makan pun kena jaga. tak boleh makan banyak-banyak sebab dekat uni nak banyak guna duit. howie. hari-hari aku makan nasi goreng thai 3 inggit 80 sen ittew sampai kekadang dah nak rasa termuntah pun ada gak. tak nasi goreng thai, nasi goreng ayam pulak aku baham. tapi sejak balik rumah ni, memang nak balas dendam la. nak makan banyak-banyak sampai buncit. keh keh keh. baru best! kat rumah pun tak de siapa nak larang makan banyak-banyak. tapi aku pelik tau, sejak sampai rumah, rating perut berkriok-kriok lagi hebat semasa di kolej 13 tersayang. pelik sungguh.

:: buat movie marathon



yang ni sangat la betul. disebabkan aku malas nak keluar jejalan bila da sampai rumah ni, maka kerja tetap aku ialah membuat movie marathon terhebat sepanjang hidup!! yes. oooooooookey, mungkin tak payah nak gonjeng sangat Nazrul. thanks to Faris sebab bagi aku copy down almost his movie dari hard disk dia. nak full dah aku punya D weh!

:: baca novel beriban banyak

since study in UPM, whole my time just only for the books. books and books and books and books. heh. aku punya tabiat nak baca novel dah macam terkubur berzaman tak menjejak langsung. aku ada je bawak novel pastu letak kat rak buku. last-last, buku tu berabuk bagai, kawan aku yang jadi tukang baca. bagus Nazrul, kau memang bagus. kau bawak novel tu memang nak kasi kengkawan kau mengamalkan gaya hidup membaca kan. Nazrul memang baik! hee

:: siapkan short story sebanyak mungkin untuk 7 street writers



yes. this is for the whole entire 2012. Tina Rania story already released to the public and its really awesome! just in 3 days, the pageview already hits 6447 and it is will increase time by time. heh. dan jadi kerja aku nak siapkan next short story. heh. wish me luck bebeh! bring it on!

:: tidur. yes.



angguk kepala laju-laju. tahukah anda-anda sekalian, bila study dekat asasi ni kadang-kadang mental kena kuat. kalau mental tak kuat, mahunya kau jadi gila sebab strees. keh keh keh. just kiddin. kang ada gak yang terpengaruh. by the way, semenjak masuk minggu exam, masing-masing tak cukup tidur sebab bersengkang mata. paling jelas masa nak paper fizik final and sangat jelas lagi ialah selesai je fizik paper, masing-masing masuk bilik, terus tidur. lama gilaaaaaaaaaaaaaaaa.

so, masa di rumah dihabiskan dengan tidur bagaikan sloth. howie mowie!!

seriously, it have its pro and cons bila kau duduk rumah untuk cuti sem. kadang-kadang best, kadang-kadang tak best. yang tak best tu la, masa kau buat taik mata. yang bestnya kau boleh berjimba sana sini.

okay la, got to go. babai semua. thanks for reading. have a nice day ahead. assalamualaikum.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...