Selasa, 6 Disember 2011

~ terkenang-kenang.

assalamualaikum.




cendol ini.. umphh! sedap sungguh-sungguh. walaupun cendol ini telah menukarkan suara aku menjadi lebih aneh dengan serak-serak basah, namun, memang tak dapat dinafikan, cendol ini memang buat aku jadi gila dan nanar.

nak cendol!!! huarghh!

 

dan memang mengidam habisan. bukan aku sorang je. semua kengkawan aku yang makan cendol tu, macam dah ketagih je. eheh. ketagih tak ketagih, memang dah tak merasa dah cendol yang sedap dan lemak berkrim itu. ;(



and this is my attire for the ceremony. tehee, want to know more, keep waitin with this blog and watch it okay. dan bergambar bersama bunga membuatkan aku tetiba rasa macam model la gamaknya. gtg.  nak sahur dulu. babai dan selamat malam semua. :D

kave down.
6 Disember 2011, 0141

4 ulasan:

Syira Lokman berkata...

sedap nye cendol! lAma da minum cendol :D

Unknown berkata...

Ahh sedapnyaaa! Kita pon bole buat cendol kat sini but makan kat Malaysia still the best! huhu.

Nazrul Ashraff berkata...

!@ syira ~ esok nak minum lagi! haha.

Nazrul Ashraff berkata...

@ain ~ yap. malaysian still the best!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...