Jumaat, 30 Disember 2011

~ kimia fizik is done!

assalamualaikum.

semalam, 29 Disember 2011, kos Kimia Fizik dah habis tempuh dan habis belajar jugak! hee. percaya atau tak, semester 2 untuk Asasi Sains Pertanian almost done and I hope it would be blast and gonna be awesome. yesterday, chemistry paper for final exam is not too hard but its several question is a little bit tricky. heh.

aku pun taram tembak je. heh. masa diperuntukkan pun 2 jam, soalan pulak ada 10. memang kencang pen aku sok sek menulis! heh. overall, aku harap sangat-sangat Kimia Fizik ni aku dapat A !

hari ni pulak ada paper Biology. heh. I hope it gonna be awesome too. haruslah kena awesome sebab aku dah beriban-iban baca! heh. tapi tu semua atas kehendak Allah SWT jugak. kalau dia nak block otak aku dari terima maklumat, masa tu jugak DIA boleh buat,

paper Biology ni pun aku harap dapat A jugak! heh. entry ni tak panjang mana pun! aku nak chow dulu. nak buat something. hee. babai! assalamualaikum.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...