Isnin, 28 November 2011

~ kosong

assalamualaikum.


kosong = 0 


okay, takde motif aku buat macam tu. heh. aku totally kosong ketika ini dan tak tahu nak buat apa even assignment gigih melambai dari rak buku itu.


dulu bukan kemain aku bersemangat update entry hingga 10 entry per day. sekarang? haila, rasa macam nak ketuk diri sendiri sebab tak tahu nak update apa. apa yang aku taip ni pun, main tapi je tanpa arah tujuan. erk??


buntu? yeah! aku buntu tahap Rodensia guling2. minggu lepas, baru je habis test II aku untuk Asasi. overall, aku rasa nak ketuk kat dinding sebab tak bagi the best performance.


aku hope, akhir sem ni nanti, dapat la aku merasa Dean List yang sangat diidam-idamkan oleh aku. Dean list kat UPM, 3.75 dan bukannya 3.5 macam UiTM tu.


hari ni hari senin and esok hari selasa. meaning is, aku punya Mock Interview esok. Tutorial Kimia esok, Tutorial Fizik rabu, lawatan Agric jumaat ini. haila, dan Button Badge yang harus aku uruskan juga untuk program kitar semula kolej 13. 


sekarang hari asik hujan je kan? hujan rahmat? ye la kot. heh. Hujan pun hujan la. 




cerita pasal hujan, banyak la pulak aku nak cerita . haha. tapi malas nak cerita sekarang sebab aku rasa macam nak tidur je. okbai!

#aku rasa entry ni pelik sebab berhenti mengejut

4 ulasan:

Noraien berkata...

hurmm .esok test ea?good luck yea .

hope dapat Dean List sem akhir niee .Aminn :)

jangan cepat putus asa .

Syaza berkata...

Good luck weh:) InsyaAllah, work hard, dapat laa Dean List tu. :)

p/s. NAK HABIS DAHHHHH. Lagi dua hari jee, bhahaha :D

Nazrul Ashraff berkata...

@nor ~ heh. semoga!

Nazrul Ashraff berkata...

@syaza ~ untung la da nak habis kan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...