Selasa, 29 November 2011

~ penat dan pemalas

assalamualaikum.


aku ni memang pemalas tahap gajah. sepatutnya sekarang ni aku focusing on Chemistry : Ionic Equalibria 1 : Acids and Bases. aku pun tak tahu kenapa ayat dia bajet macam bahasa france je.


mari kita selesaikan hal2 facebook, blog dan twitter sebelum menghadap Whitten si gemuk yang comel itu. 







lagi beberapa jam je lagi, akan menghadap kelas English, Fizik dan tutorial Kimia yang memang kalau aku nak cakap, sangat memenatkan. tapi, tu semua ilmu pengetahuan, jadi aku tak boleh merungut sangat la kan?


cerita tentang penat dan pemalas, aku memang malas dah nak update belog. kalau datang angin rajin aku, aku memang akan update entry sehari sekali. tapi kalau dah datang angin ribut taufan pemalas, hanya Allah sahaja yang tahu macam mana pemalasnya aku nak buat semua perkara.


bila datang bab pemalas, nak blogwalking pun aku malas. kalau aku rajin sikit, aku memang akan blogwalking tapi malas nak drop comment. ya. aku tahu, itu memang akan merugikan aku sebab aku tahu kebanyakan orang hanya akan singgah blog yang drop comment kat blog diorang.


aku tak kisah. kalau datang mood aku nak membaca, maka aku membaca je la. nooooooooooooooooooooooooo comment. kalau aku rasa nak comment, maka aku akan drop comment. jangan pikir aku tak drop comment, kau orang pikir aku ni tak singgah blog korang. 


aku still singgah. jangan risau. cuma bezanya, aku drop komen atau tidak. sekian. 


baiklah, gtg. have a nice day ahead. babai! feel free to follow my twitter,


@IncheVampire





2 ulasan:

Adam Ikan berkata...

tak suka fizik,
tak suka kimia,
tak suka kelas,
tak suka baca buku,
tak suka semua,

haha, but the reality is life must go on! haha

all the best :)

Nazrul Ashraff berkata...

@ikan ~ yup. the reality must go on.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...