Jumaat, 21 Oktober 2011

~ sangat untung jadi budak tak matang!

assalamualaikum.


bagi aku la kan, sangat untung bila kita dilabel sebagai budak tak matang. sebab, bila kita dilabel sedemikian rupa, kita bebas melakukan apa2 aktiviti di luar alam dan luar paranormal.


kepada yang suka2 melabel orang tak matang, memang la anda2 sekalian sangat matang. maka, secara efektif dan hak undang2 tidak bertulis lagi tidak berkanun, maka anda2 sekalian tidak boleh berperangai tidak matang.


jadi, kepada yang bajet matang, ataupun buat2 matang, ataupun suka melabel orang lain tidak matang dan seolah2 mengatakan diri dia sangat matang, aku ucapkan tahniah la sebab dah boleh berkahwin! dah boleh berpikiran rasional serta matang dalam menjalankan tanggungjawab. tapi aku rasa ramai je bapak2 sekalian berpikiran tidak matang, ==' ( statement kejam lagi benar! )


tetiba je aku bercerita pasal kahwin!! haha. okay takde motif.


jadi, apa yang ingin ditekankan di sini, 


ke hadapan budak bajet matang, ataupun buat2 matang, ataupun perasan matang, sila jangan jeles dengan kami sebab kami boleh pasang lagu kuat2. kami tidak matang. anda yang sangat matang itu, mungkin boleh teruskan berdiskusi untuk tunjukkan yang anda itu sangat matang.




ke hadapan budak bajet matang, ataupun buat2 matang, ataupun perasan matang, jangan nak cuti mata sana sini sangat sebab ingat! anda itu sudah matang. hanya kami yang tidak matang saja boleh buat macam itu. memang itu rules & regulation dia.


ke hadapan budak bajet matang, ataupun buat2 matang, ataupun perasan matang, tak payah nak berbelanja ber emo2 sangat sebab anda perlu bagi duit2 elaun anda kepada ahli keluarga di kampung! jangan jadi macam kami yang tidak matang ini.






dah la wei. ini entry budak bahasa skema lagi matang! aku ni kan tak matang. maka aku oun tidak perlu matang sangat la dalam entry ini. babai. nak keluar dulu. kelas cancel hari ini; 





6 ulasan:

hafiz hafizol berkata...

ko matang ke tak nie?

syakey berkata...

konpius dh sapa matang sapa tak. hahah

Aesya Zealous berkata...

ade org kata ko tak matang ker? alaaa muda lagi sbb tu x matang.. aku pun tak matang gakk..haha ok tipu

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah berkata...

@HH ~ x matang!

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah berkata...

@shakey ~ sy x matang.

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah berkata...

@aesya ~ haha.. aku je x matang. korang memang matang!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...